طرز تهیه بستنی سرخ شده خانگی یک دسر متفاوت و عالی

0

بستنی سرخ شده یک بستنی متفاوت با روکش عالی است. شما می توانید این روکش را از مواد مختلفی به همراه کورن فلکس انتخاب کنید. لطفاً در طرز تهیه بستنی سرخ شده ما را همراهی بفرمایید. 

مواد لازم

  • بستنی وانیلی یا شکلاتی: ۴۵۰ گرم
  • پودر نارگیل: یک پیمانه
  • کورن فلکس صبحانه(برشتوک): ۳ پیمانه
  • تخم مرغ: ۲ عدد
  • دارچین آسیاب شده: یک قاشق چای خوری
  • روغن: ۲ پیمانه

طرز تهیه بستنی سرخ شده ایده آل

ابتدا می توانید برای شروع بستنی وانیلی را در منزل تهیه کنید. همچنین می توانید در صورت تمایل از بستنی کاکائویی استفاده کنید. این امر کاملاً به سلیقه شما بر می گردد. از بستنی دلخواه خود به اندازه ۸ اسکوپ بستنی بردارید. اسکوپ ها را در سینی قرار دهید.

اسکوپ کاکائویی

حالا سینی را به مدت یک ساعت در فریزر یخچال قرار دهید تا توپ بستنی شما سفت و محکم شود. توجه داشته باشید که این مرحله از طرز تهیه بستنی سرخ شده بسیار اهمیت دارد.

توپ بستنی کاکائویی

حالا در کاسه ای به صورت جداگانه کورن فلکس، دارچین و پودر نارگیل را با هم مخلوط کنید.

مواد لازم برای طرز تهیه بستنی سرخ شدده این مواد حکم روکش بستنی سرخ شده را دارند. اگر تمایل دارید می توانید از گردو، بادام، پسته و بیسکوییت نیز استفاده کنید. ظرف دیگری بردارید. سفیده های تخم مرغ را از زرده جدا کنید. البته می توانید به جای دو عدد تخم مرغ از ۳ عدد تخم مرغ استفاده کنید. سفیده ها را هم بزنید تا به شکل کف در آیند.

اسکوپ های بستنی را از فریزر خارج کنید. این توپ های بستنی را ابتدا به سفیده تخم مرغ آغشته کنید و آن گاه در مخلوط آماده شده(کورن فلکس، نارگیل و …) بغلتانید. به طوری که تمام توپ ها از مخلوط مورد نظر پوشانده شود.

طرز تهیه بستنی سرخ شده

توپ های بستنی را به مدت ۳ ساعت در فریزر یخچال قرار دهید تا دوباره سفت شوند.

بستنی سرخ شده

در مرحله بعدی طرز تهیه بستنی سرخ شده, تابه کوچکی بردارید و به اندازه کافی در آن روغن بریزید. این روغن باید به حدی باشد که توپ در آن غوطه ور شود. البته اگر از روغن کمتری استفاده کردید باید بستنی را بعد از ۲ دقیقه برگردانید. توجه داشته باشید که توپ های بستنی را یک به یک از یخچال خارج کنید تا آب نشوند. اگر روغن خوب داغ شده باشد بستنی ها سریع سرخ می شوند.

سرخ کردن بستنی

بعد از سرخ شدن، آن ها را بر روی حوله یا پارچه تمیزی قرار دهید تا روغن اضافی آن ها کشیده شود. بستنی ها را در بشقاب بچینید.

دستور تهیه بستنی سرخ شده

شما عزیزان می توانید از این بستنی خوشمزه در بسیاری از مجالس استفاده کنید. بسیار خرسندیم که ما را با دستور تهیه بستنی سرخ شده همراهی فرمودید. امیدواریم این طرز تهیه موجبات رضایتمندی شما را فراهم کرده باشد.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید