تزیین کیک خانگی با ایده های جدید و بکر

10

مدل های زیبا و جدید تزیین کیک خانگی ساده و طرح های متنوع و زیبا برای تزیین کیک در منزل با راهکارهای مختلف را در این مطلب مشاهده می فرمایید و با جدیدترین طرح ها و مدل های تزیین کیک تولد و سایر مناسبت ها آشنا می شوید که با الگوبرداری از این مدل های زیبا می توانید جذاب ترین و متنوع ترین تزیین کیک را در منزل داشته باشید. در ادامه با مشاهده این مدل ها و ایده های جالب و زیبا همراه ما باشید و از این تزیینات جالب نهایت استفاده را ببرید.

مدل های تزیین کیک خانگی شیک و زیبا با طرح های جدید :

اغلب کدبانوهای هنرمند وقتی در منزل برای مناسبت های مختلف کیک می پزند، ترجیح میدهند آن را به بهترین شکل تزیین نمایند. بر همین اساس در این مطلب قصد داریم مجموعه ایی از زیباترین مدل های تزیین کیک خانگی را معرفی نماییم تا با الگوبرداری از آنها بهترین تزیینات را در منزل داشته باشید. در ادامه تصاویر و مدل های زیبای تزیین کیک را ملاحظه فرمایید.

تزیین کیک خانگی با خامه :

استفاده از خامه فرم گرفته یکی از پرکاربردترین روش ها برای تزیین انواع کیک است که با استفاده از آن می توان طرح های دلخواه را روی کیک های ساده پیاده نمود و تزیینی زیبا و متنوع داشت. بهتر است از خامه های زنگی استفاده کنید تا کیک شما جذابیت بیشتری داشته باشد، همچنین می توانید در کنار خامه از انواع ژله ، خمیر فوندانت و دیگر وسایل تزیینی استفاده کنید تا بر زیبایی کیک خانگی خود بیفزایید. در ادامه نمونه های زیبا و متنوعی از انواع تزیین کیک تولد و سایر کیک ها با خامه را ملاحظه می فرمایید.

تزیین کیک سادهتزیین کیک خانگیتزیین کیکتزیین کیک با خامهتزیین کیک جدیدتزیین کیک با خامهتزیین کیک تولد

تزیین کیک بدون خامه و ساده :

روش های متعدد دیگری برای تزیین کیک در منزل وجود دارد که بدون استفاده از خامه انجام می گیرد. این نوع تزیینات اغلب برای کسانی که از کیک های رژیمی استفاده می کنند و یا علاقه ایی به خوردنی های خیلی شیرین ندارند کاربرد دارد. در این روش می توان تزیین کیک ساده و در عین حال زیبایی داشت که طرح هایی که در ادامه ملاحظه می فرمایید می توانند ایده مناسب و جالبی در زمینه تزیین کیک خانگی ساده شما باشند.

تزیین کیک سادهتزیین کیک جدیدتزیین کیک بدون خامهتزیین کیک خانگی سادهتزیین کیکتزیین کیک تولد جدیدتزیین کیک جدید

تزیین کیک خانگی با شکلات :

انواع شکلات ها یکی از خوردنی های خوشمزه و در دسترس است که می توانید کیک های خود را با آن تزیین نمایید. برای این کار می توان از انواع شکلات های رنگی و یا ساده استفاده کرد و با چیدن زیبای آنها روی کیک، بهترین تزیین را ارائه داد. در این میان مشاهده تزیینات انجام شده و همچنین مدل های متنوع می تواند بهترین ایده برای شما باشد. تصاویر زیر انواع کیک شکلاتی و کیکی های تزیین شده با شکلات های متنوع را نشان می دهد که برای مناسبت های مختلف تهیه شده اند.

Homemade cake decorations (18)تزیین کیک شکلاتیتزیین کیک با کاکائوتزیین کیک زیباتزیین کیک خانگی جدیدتزیین زیبای کیک خانگی

مدل های متنوع تزیین کیک خانگی را در این مطلب ارائه دادیم که با الگوبرداری از این مدل های زیبا می توانید بهترین و جذاب ترین تزیین کیک را برای مناسبت های مختلف داشته باشید. همچنین می توانید برای مشاهده طرح های بیشتر و متنوع تر به بخش تزیین کیک مراجعه نمایید و از دیگر عکس ها و مدل ها نیز دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

10 دیدگاه

یک نظر دهید