تزیین کدو حلوایی شب یلدا با طرح های زیبا و شیک

0

جذاب ترین ایده ها برای تزیین کدو حلوایی شب یلدا را در این مطلب معرفی می نماییم و روش های جدید و متنوع برای تزیین و حکاکی روی کدو حلوایی را ارائه می دهیم که با استفاده از این ایده های جالب و جذاب می توانید زیباترین تزیینات کدو حلوایی را انجام دهید. پس تا پایان این مطلب همراه ما بوده و از زیباترین ایده ها و مدل ها در زمینه اینگونه تزیینات دیدن فرمایید.

عکس های تزیین کدو حلوایی زیبا و جدید برای شب یلدا :

کدو حلوایی را می توان یکی از اجزا میز شب یلدا دانست که اغلب به صورت پخته شده مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر شما قصد تزیین سفره و تزیین میز شب یلدا را داشته باشید می توانید از کدو حلوایی خام استفاده نمایید. بدین منظور بهتر است از قبل اقدام به تزیین کدو حلوایی نمایید. البته روش های مختلفی برای انجام اینگونه تزیینات وجود دارد که با به کارگیری آنها می توان به تزیین و دیزاین دلخواه دست یافت.

تزیین زیبا کدو حلوایی

یکی از روش های جالب و جذاب برای تزیین کدو، خالی نمودن مغز آن و سپس قرار دادن چراغ در داخل آن است. از این روش اغلب برای تزیینات هالوین نیز استفاده می شود. در این روش سعی کنید از طرح های زیبا و جالب برای روی کدو استفاده نمایید.

تزیین روی کدو حلواییتزیین جالب کدو حلوایی دیزاین ساده کدو حلوایی تزیینات کدو حلوایی جدید تزیین کدو شب چله تزیین جالب کدو حلواییتزیین کدو با لامپ

اگر به دنبال روشی ساده و سریع برای تزیین کدو هستید، پیشنهاد می کنیم از کدو به عنوان گلدان گل استفاده نموده و یا برای تزیین آن از طرح های فانتزی و جالب استفاده نمایید.

تزیین کدو به شکل گلدانتزیین ساده کدو حلواییتزیین کدو حلوایی جدیدعکس کدو حلوایی تزیین شدهتزیین روی کدو حلوایی با گل

حکاکی روی کدو نیز از جمله روش های رایج و پرطرفدار است که اغلب برای تزیین هندوانه و همچنین تزیین خربزه و طالبی نیز استفاده می گردد. در این روش بهتر است از قبل طرح مورد نظر را انتخاب نموده و سپس با نوک چاقو آن را روی سطح کدو منتقل نموده و سپس با چاقوی نوک نیز مخصوص حکاکی به تزیین کدو با این روش بپردازید. در ادامه تصاویری از این مدل تزیینات را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند بهترین ایده و الگو برای شما باشند.

تزیین کدو برای شب یلداحکاکی روی کدو حکاکی روی کدو حلوایی تزیین جالب کدو حلوایی تزیین کدو برای شب یلدامدل تزیین فانتزی کدو حلواییتزیینات کدو حلواییتزیین کدو حلوایی برای شب یلدا عروس

همانطور که مشاهده نمودید برای تزیین کدو حلوایی روش های متعددی وجود دارد، که شما به دلخواه می توانید طرح و مدل مناسب را انتخاب نموده و برای شب یلدا انجام دهید. همچنین می توانید در بخش میوه آرایی با دیگر مدل های تزیین میوه های مختلف آشنا شده و از آنها نیز برای شب یلدا استفاده نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید