تزیین یخ با انواع روش های خلاقانه و زیبا

0

تزیین یخ به روش های مختلف ایده جالب و قابل توجهی است که در فصل تابستان کاربردهای بیشتری نیز دارد. اینگونه تزیینات را می توان با روش های مختلفی انجام داد و نوشیدنی های خنک و انواع شربت های تابستانی را با یخ های تزیین شده زیبا و جذاب سرو نمود. در این مطلب مجموعه ایی از ایده ها و روش های جدید و متنوع برای تزیینات یخ را گردآوی نموده ایم که ضمن ملاحظه آنها با جدیدترین مدل های یخ تزیین شده نیز آشنا می شوید.

تزیین یخ قالبی برای شربت های مختلف در مهمانی :

روش های متعددی برای تزیین یخ وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان زیباترین تزیینات را برای مهمانی های مختلف داشت. یکی از پرطرفدارترین روش ها استفاده از میوه های خرد شده در یخ قالبی است که زیبایی خاصی به یخ ها می بخشد. برای این کار می توان نوع میوه را با توجه به شربت و نوشیدنی که قرار است سرو گردد انتخاب نمود ودر صورتی که میوه سایز بزرگی دارد آن را خرد کرد و درون قالب قرار داد و بعد از ریختن آب روی آن، قالب را در فریزر قرار داد تا کاملا منجمد شود. سپس از یخ های تزیین شده در تزیین لیوان شربت استفاده نمود.

یخ قالبی با میوهیخ قالبی تزیین شدهتزیین زیبای یخ قالبیتزیین ساده یختزیین ساده یخ با میوهتزیین یخ برای مهمانییخ قالبی با میوهتزیین شیک یخ قالبی با انار

کاسه یخی شفاف و فانتزی :

برای تهیه کاسه یخی نیاز به دو عدد کاسه در سایز های متفاوت دارید که لازم است آنها را داخل هم قرار داده و فاصله میانی را با آب و انواع گل یا میوه های خرد شده پر نمود و بعد از مدت زمانی که یخ داخل کاسه ها منجمد شدند، آن را از فریزر خارج نمود و یخ ها را از کاسه ها جدا کرد. در ادامه نمونه هایی از انواع کاسه یخی تزیینی زیبا را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند ایده جالبی برای تزیینات شما باشند و از آنها برای تزیین بستنی و نوشیدنی های مختلف نیز استفاده نمایید.

کاسه یخی با گلکاسه یخی تزیین شدهتزیین کاسه یخ با گل و میوهتزیینات جدید یخکاسه یخی شفاف با میوهکاسه یخی تزیینیتزیین یخ با گل

یخ قالبی با گل و سبزی :

علاوه بر انواع میوه ها می توانید از گل های زیبا و همچنین انواع سبزی معطر خصوصا نعناع برای تزیین داخل یخ استفاده نموده. تنها نکته مهم و قابل توجه در زمینه تزیینات مختلف یخ، استفاده از آب چند بار جوشیده است که باعث می شود یخ قالبی شفاف و زیبایی داشته باشید. تصاویر زیر می توانند ایده جالبی برای انجام تزیینات شما باشند.

تزیین یخ قالبی با سبزیتزیینات یخ با گلتزیین ساده یخ با سبزی معطریخ قالبی با سبزیجاتیخ قالبی با خاکشیر

مدل های متنوع و زیبای تزیین یخ برای نوشیدنی های خنک تابستانی را مشاهده نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و متنوع بهترین تزیینات را انجام دهید. همچنین می توانید از دیگر مدل ها و تزیینات مختلف در بخش تزیین نوشیدنی دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید