تزیین خرما زیبا و جدید برای مجالس و مناسبت های مختلف

7

مدل های زیبا و جدید تزیین خرما مجلسی به همراخ معرفی ایده های خلاقانه برای تزیین خرمای مراسم ختم و تزیین حلوا و خرما برای مناسبت های مختلف را در این مطلب گرداوری نموده ایم که با مشاهده این مدل های زیبا و جدید می توانید جذاب ترین تزیینات را داشته باشید و خرما را به بهترین شکل در ظرف های مختلف تزیین نمایید. در ادامه با مشاهده این تزیینات زیبا و متنوع همراه ما باشید.

تزیین خرما مجلسی با ایده های جدید و زیبا :

روش های متعددی برای تزیین خرما وجود دارد که اغلب با توجه به مناسبت مربوطه انجام می گیرد. تزیینات خرما همچون تزیین حلوا مدل های متنوع و زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین مدل ها و ایده ها برای تزیینات خرما بپردازیم که هریک می توانند راهنمای مناسبی برای شما در زمینه تزیین ظرف خرما برای مجالس مختلف باشند.

تزیین خرما مراسم ختم و ترحیم

مراسم ختم و ترحیم یکی از مناسبت هایی است که در آن حتما از خرما استفاده میشود و اغلب خانم های باسلیقه  و کدبانو سعی دارند خرما را به بهترین شکل تزیین نمایید. برای انجام این نوع تزیینات می توانید هسته خرما را خارج نموده و داخل آن گردو یا بادام قرار دهید. سپس در ظرف مناسب چیده و روی آن را با پودر نارگیل یا پسته تزیین کنید. توجه داشته باشید که در اینگونه مراسم بهتر است با استفاده از روبان های مشکی به تزیین ظرف خرما بپردازید. تصاویر زبر نمونه هایی از تزیین خرمای مجلس ختم و ترحیم را نشان می دهند که هر یک می توانند ایده قابل توجهی برای تزیینات شما باشند.

تزیین خرما مراسم ختم تزیین زیبای و ساده خرما در ظرف تزیین جدید خرما مجلسی با خلال دندان تزیین خرمای مجلس ترحیم و ختم  تزیین ساده خرما برای مجلس ختم تزیین دیس خرما Decorated Dates (25) تزیین ساده خرما با خمیر

تزیین حلوا و خرما مجلسی

در اغلب مراسم و مجالس از خرما و حلوا در کنار هم استفاده می شود و به گونه ایی مکمل یکدیگر می باشند. در صورتی که قصد دارید تزیین حلوا و خرما را با هم انجام دهید، می توانید از ایده های زیر استفاده نمایید و سطح خرما ها و یا ظرف خرما را با تکه هایی از حلوا تزیین کنید.

تزیین حلوا و خرما مجلسیتزیین حلوا و خرمای مجلسیتزیین خرمای سفره افطارتزیین حلوا و خرما برای مراسم ختم

تزیین توپک خرما

توپک خرما یکی از خوراکی های خوشمزه است که می توان گفت در مهمانی ها و مراسم جایگزین خرما شده است. برای تهیه این توپک های خرمایی خوشمزه، مقداری خرما را پوست گرفته و هسته آن را خارج نموده، سپس با کمی کره بر روی حرارت ملایم قرار دهید تا خرما نرم شوند. در این مرحله می توانید به دلخواه خرماها را با بیسکویت پودر شده و یا پودر نارگیل، بادام، کنجد، گردو و… مخلوط نموده و از آن توپک های کوچک بردارید و سطح آن را نیز با هر یک از پودرها به دلخواه تزیین نمایید سپس در ظرف مناسب بچینید.

تزیین توپک خرما مجلسی تزیین ظرف توپک خرما طرز تهیه توپک خرما برای مجلس ختم تزیین دیس خرما تزیین توپک خرما برای مراسم ختم تزیین خرمای مرسم ختم

تزیین خرمای سفره افطار

برای تزیین خرمای سفره افطار می توانید خرما را به شکل آناناس تزیین نموده و یا آنها را درون ظرف های مناسب بچینید. این تزیینات به تعداد افراد حاضر در سفره افطار و مقدار خرمایی که استفاده می نمایید، بستگی دارند. در ادامه چند نمونه تزیین خرما برای سفره افطار را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای تزیینات شما باشند.

تزیین زیبای خرما به شکل آناناستزیین ساده خرما مجلسیتزیین خرما مجلسیتزیین جدید خرما مجلسیتزیین آناناسی خرماتزیین خرمای افطارتزیین ساده خرما برای مجلستزیین خرما مجلسی شیک و زیبا

امیدواریم از مشاهده مدل های زیبا و متنوع تزیین خرما لذت برده باشید و با الگوبرداری از این مدل ها و طرح های متنوع و جالب  و همچنین استفاده از خلاقیت و ابتکار خود، بتوانید زیباترین تزیینات خرما را برای مراسم و مجالس مختلف انجام دهید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش تزیین دسر از دیگر طرح ها و مدل های تزیینات مختلف در این رابطه دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

7 دیدگاه

یک نظر دهید