۴۰ مدل تزیین ژله جدید و زیبا با تزیینات خلاقانه

0

تزیین ژله و دسر از تزیینات با اهمیت و جالب برای همه ماست، خصوصا همه خانم ها تلاش دارند بهترین و زیباترین تزیینات ژله را برای مهمانی ها داشته باشند. در ادامه چند مدل از زیباترین و جدیدترین تزیینات ژله و ایده های متفاوتی برای تزیینات دسرهای مختلف که با ژله تهیه می شود را مشاهده خواهید کرد. همراهم باشید.

مدل های تزیین ژله و دسر جدید و زیبا:

دیزایین ژله با انواع میوه ها و خوردنی ها کار بسیار جذابی است که به بهتر شدن طعم ژله نیز کمک میکند، برای اینکار میوه های فصل که در دسترس دارید را پوست کنده و خرد کنید و به دلخواه روی ژله آماده بچینید، همچنین میتوانید قبل از سفت شدن ژله میوه ها را داخل آن قرار دهید که این کار فرم و نمای زیبایی به ژله میدهد و میتوانید به دلخواه تزیینات متفاوتی با انواع میوه داشته باشید.

ژله میوه

ژله موز

ژله انارسرو ژله در لیوان و انواع جام و بستنی خوری نیز زیبایی خاص خودش را دارد که با کمی ابتکار میتوانید آنها را به بهترین شکل دیزایین کنید و به پذیرایی از مهمان ها بپردازید.

Decorating Jelly (2)

ژله لیوانی

تزیین دسر و ژله

تزیین دسر و ژله

انواع ژله های تزریقی که با خامه های رنگی تهیه میشوند طرفدارهای زیادی دارند. این نوع ژله ها به خاطر وجود طرح و رنگ های مختلف نیازی به تزیینات خاص ندارد و میتوانید آنها را همانگونه که هستند سرو کنید.

ژله تزریقی

ژله تزریقی

در ادامه چند مدل از تزیین ژله، و دسرهای مختلف را که با ژله تهیه میشوند مشاهده میکنید که میتوانند ایده های خوبی برای انجام تزیینات شما باشند.

ژله قالبی

دسر ژله ایی

تزیین دسر و ژله

تزیین ژله

تزیین ژله قالبی

تزیین دسر و ژله

ژله خرده شیشه

ژله رولی هم یکی از ژله های خوشمزه و فوق العاده زیباست که به راحتی تزئین میشود و با کمی خلاقیت میتوانید ژله زیبایی را آماده سرو و پذیرایی از مهمان ها کنید.

ژله رولی

تزیین دسر و ژله

اگر تصمیم دارید از تزیینات ژله برای جشن تولد بچه ها استفاده کنید، پیشنهاد ما ژله آکواریوم است که با کمک انواع پاستیل و بیسکویت دیزایین می شود و مطمئنا مورد علاقه همه بچه ها است.

تزیین ژله

ژله آکواریومی

مدلهای جدیدتری از تزیینات ژله مجلسی

انواع تزیینات ژله برای استفاده در مهمانی ها و سفره آرایی مجالس بسیار جذاب و لذت بخش است، همانطوور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید ایده های متنوع و جذابی برای تزیین ژله و دسر مجلسی وجود دارد؛ تزیینات ژله های رنگی و زیبا با استفاده از میوه های فصلی و با انواع طرح های رنگین کمانی و در اشکال زیبا و دیدنی ایده جذابی است که در ادامه با مدلهای دیگری از این تزیینات جدید و شکیل آشنا می شوید.

تزیین ژله قالبی

در بالا مدلهایی از انواع تزیینات زیبای ژله قالبی، ژله رولی، ژله آکواریومی، ژله لیوانی، ژله تزریقی و … را مشاهده کردید که امیدواریم مورد توجهتان قرار گرفته باشد، حال در این بخش قصد داریم تصاویری دیگر از انواع تزیینات ژله در مدلهای جدید تر در اختیارتان قرار دهیم که می توانید از این تزیینات زیبا در مهمانی ها و مجالس خود از جمله برای مناسبتهایی مثل جشن تولد استفاده کنید و لذت ببرید.

تزیینات ژله لیوانی

تزیینات ژله به شکل قلب به منظور استفاده در مناسبتهای عاشقانه مثل سالگرد ازدواج و یا ولنتاین پیشنهاد فوق العاده جذابی است که می توانید با الگو گرفتن از این مدلهای تزئین، همسرتان را سورپرایز کرده و زیبایی و جذابیت جشن های خود را نیز چند برابر کنید، در اینجا دعوت می کنیم از انواع دیگر تزیینات شکیل ژله دیدن کنید.

تزیینات قلبی ژله

انواع تزیینات ژله و دسر

انواع تزیینات برای ژله

تزیینات لیوانی ژله

تزیینات دیدنی ژله

تصاویری از تزیینات ژله

ایده تزیینات ژله

شیک ترین تزیینات ژله زیباترین تزیینات ژله

جدیدترین تزیینات ژله

تزیین ژله آکواریوم

مدل تزیینات ژله  تزیین ژله برای ولنتاین

تزیینات ژله قلبی

تزیینات ژله رولی

تزیینات ژله مجلسی

تزیینات ژله

تزیین ژله مجلسی

اشتراک گذاری

یک نظر دهید