زندگینامه آنتونی رابینز

0

تا چه حد با نام آنتونی رابینز آشنایید، در اینجا می خواهیم شما را با زندگینامه آنتونی رابینز آشنا کنیم، آنتونی رابینز ملقب به تونی رابینز که نام اصلی او آنتون جی ماریواتور، نویسنده و سخنران و از موفق ترین مربیان جهان است، او دارای کتاب های نوشته شده و سخنرانی های زیادی است، که مسلما هر کس در هرکجای دنیا با سخنان انگیزشی و فیلم ها و ویدیو های آموزشی او آشنا می باشد.

زندگینامه آنتونی رابینز, کودکی، خانواده و تولد

آنتونی رابینز در بیست و نه فوریه سال هزار و نهصد و شصت در کالیفرنیای آمریکا(شمال هالیوود)،  در یک خانواده فقیر از طبقه کارگر متولد شد که تمام کودکی خودش را در فقر و سختی به سر می برد تا جایی که او حتی در خاطراتش می گوید  ظرف هایش را در وان حمام می شسته است و مجبور بوده زندگی با پدر ناتنی خود که در گذشته از بازیکنان بیسبال بوده کنار بیاید و زندگی تلخ بی پدری و مادری معتاد را تحمل کند، تفاوت او با خیلی از اطرافیانش در این است که او تمام ثانیه های پر از عذاب و سختش را با خیال روز های خوش و تشکیل یک زندگی ایده آل و رویایی می گذرانده، که البته به خوبی توانست تمام آن آرزوها و رویاها را به واقعیت تبدیل کند.

شرح حال آنتونی رابینز

آنتونی رابینز تحصیلات دانشگاهی ندارد، او با خواندن کتاب های بسیار اطلاعات فراوانی به دست آورد، در جوانی استعداد عجیبی برای سخنرانی در خود کشف کرد و اقدام به شکوفایی آن نمود ازجمله اقدامات او خواندن اثر نویسندگان معروفی مثل دیل کارنگی، جیمز آلن، ویکتور فرانکل و رالف والدو امرسون بود.

زندگینامه آنتونی رابینز دارای فراز و نشیب های زیادی می باشد که نیاز به بررسی فراوان دارد، از دوران کودکی او شروع می کنیم، او را در هفده سالگی از خانه بیرون کردند و او به دلیل فقر مالی هیچ وقت نتوانست تحصیلات دانشگاهیش را ادامه دهد.

به گفته خودش مکان زندگی او اتاقی چهل متری بوده که حتی آشپزخانه نداشته و مجبور به شستن ظرف ها در حمام بوده است، او که بعه دلیل بد خوابی و تغذیه نامناسب دچار اضافه وزن شده بود توانست با کمک گرفتن از روش آدم های موفق و روانشناسی، ورزش توانست وزنش را به میزان ایده آلش برساند و ثمره مفید آن این شد که به سراغ NLP یا همان برنامه ریزی عصبی برود.

او در تمام این مدت که زندگی اش پر از سختی و نا امیدی بوده با اراده ای محکم هدفش را انتخاب نموده و برای رسیدن، امید را طنابی برای بیرون آمدن از این باتلاق کرده است. و همین موضوع دلیل قابل توجه بودن زندگینامه آنتونی رابینز شده است.

زنگینامه آنتونی رابینز

اولین قدم آنتونی رابینز در جهت رسیدن به موفقیت

آنتونی رابینز با مطالعه کتاب های فراوان، دید تازه ای به همه چیز پیدا کرد و به این نتیجه رسید که اگر کسی توانسته در گوشه ای از دنیا کاری را انجام دهد و به موفقیت برسد، پس من هم توانایی رسیدن به آن موفقیت را دارم، فقط باید مانند او فکر کنم و راهی که رفته را بروم.

شاید رمز موفقیت آنتونی رابینز را بتوان در چند مورد خلاصه کرد: کتاب خواندن نه اینگونه که برخی نهایتا در سال ده تا کتاب پراکنده می خوانند، رابینز در مدت هفت سال از زندگی اش هفتصد کتاب مطالعه کرده است، و نکته دوم این که او امید خودش را از دست نداد و توانست به هدفش برسد. همین موضوع زندگینامه آنتونی رابینز را قابل توجه می کند.

او آثار نویسنده های بزرگ را می خواند و در این مطالعات بود که او با طرز فکر های مختلف و راه های رفته آن ها برای رسیدن به موفقیت آشنا می شود، علاوه بر مطالعه انواع کتب روانشناسی در کلاس های اساتید موفق این علم مشارکت داشت، در همین فعالیت هایش بود که به فنون تازه ای شامل برنامه ریزی عصبی- کلامی) و روش های انجام بهینه کارها آشنایی پیدا کرد و با به کار بردن در زندگی خودش و اطرافیانش به نتایج خوبی رسید و کم کم توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

زندگینامه هیجانی آنتونی رابینز

زندگینامه آنتونی رابینز زندگی گذشته و زندگی کنونی اش

آقای رابینز در سمینار جیم ران یکی از بزرگ ترین سخنرانان انگیزشی شرکت کرد، این آشنایی اولین انتخاب،  هدف و البته اولین گام در مسیر خوشبختی و تحقق آرزوهای او بود. در همین جا،  او با آل. ای. داجرز، رامرز و همین طور هاوارد کاسل که از افراد خیلی بزرگ آن زمان بودند توانست وارد سخن شود.

بعد از بیرون کردن او از خانه به دست مادرش او مجبور شد زندگی اش را به تنهایی و با سرایداری ادامه دهد، بعد از شنیدن سخنرانی جیم ران، تاثیر فراوان او را بر روی خودش حس کرد، و مصمم شد برای او کار کند.

بیو گرافی آنتونی رابینز نویسنده ی محبوب

زندگینامه آنتونی رابینز شامل یک بخش شخصی می باشد که در آن دو ازدواج نا موفق دارد، بار اول در سال هزار و نهصد و هشتاد و دو با بَکی ازدواج کرد، که آشنایی آن ها در یکی از سمینار هایش صورت گرفت، بکی جینکینز از ازدواج سابق خود دو فرزند داشت که آن ها هم به همراه تونی زندگی می کردند و بزرگ شدند.

پس از جدایی از بکی جینکینز، تونی با سیج ازدواج کرد، حاصل ازدواج اولش فرزندی به نام جیرک رابینز بود که با آن ها زندگی می کرد، اما از ازدواج دوم خود یعنی زندگی مشترکش با سیج فرزندی ندارد، جیرک مانند پدرش پر از انرژی و ایده می باشد که در مسیر حرفه ای و البته همواری که پدرش برای او آماده کرده می رود.

پس از بزرگ شدن جیرک تونی و سیج به این نتیجه رسیدند که دلیلی برای ادامه زندگی ندارند و توافقی از هم جدا شدند. رابینز  برای بار دوم پس از نه سال با بکی جینکینز، همسر اولش ازدواج کرد.

بیوگرافی آنتونی رابینز

زندگینامه آنتونی رابینز و موفقیت هایش

(موفقیت نا محدود) نخستین کتاب مهم او در سال هزار و نهصد و هشتاد و هفت منتشر شد، خیلی هم در آمریکا پر فروش بود اما از سوی منتقدین مورد بررسی واقع شد.

برنامه کار آفرینی کسب و کار را سال ۲۰۰۹ پایه گذاری کرد. او مدیر شرکت هلدینگ است که متشکل از جهل شرکت کوچک می باشد درآمد سالیانه او را از این شرکت پنج میلیون دلار برآورد کرده اند که سه سال پیاپی موفق ترین کسب وکار، مدیر و مشاور شناخته شد.

زندگینامه آنتونی رابینز

زندگینامه آنتونی رابینز و آثار و کتاب های آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده و سخنران جنجالی بزرگ که خالق آثار زیادی می باشد، از جمله مهم ترین آن ها:

  • کتاب رها سازی قدرت درون
  • کتاب پول
  • کتاب ۳۶۵ گام تا موفقیت
  • کتاب موفیت نامحدود در بیست روز

و کتاب های دیگر آنتونی رابینز که در پایین نام برده شده اند،

خودت را بشناس

اهرم های پولدار شدن

چرسش های کوانتومی

قدرت ایمان

اهرم های خوشبختی

آینده خود رابشناسید

قدرت تفکر منفی

مدیریت احساسات

سرسختی در سرزمین پول آفرینی

زندگی با معنا

مهارت در بازی زندگی

مشکلات شیرینی زندگی اند

پشتوانه های زندگی

این کتاب های آنتونی پر از مشاوره های ایده آل و زندگی ساز است، که بسیار هم مورد توجه مردم همه جای دنیا قرار گرفت، چند هزار جلد از آن ها به فروش رسیده و به زبان های مختلف جهان ترجمه شده است.

شرح زندگی آنتونی رابینز سخنران هیجانی

و در آخر جمله هایی پر از انرژی تونی رابینز

  • اگر بخواهید می توانید آینده ای بسازید که هیچ شباهتی به گذشته تان ندارد.

  • هر اتفاقی که در زندگی ما می افتد برای ما یک هدیه است و ما بدون این اتفاقات نمی توانیم به رشد برسیم.

  • هر باوری که در ذهنتان داشته باشید همان را تجربه می کنید.

  • روی هر چیزی که تمرکز کنید انرژی همانجا جاری می شود.

  • انسان های موفق سوال های بهتری می پرسند در نتیجه پاسخ های بهتری هم میگیرند.

  • و اینکه : وقتی می گویید متاسفم به چشمان شخص مقابل نگاه کنید.

  • هیچ وقت به رویای کسی نخندید، مردمی که رویا ندارند هیچ چیز ندارند.

  • وقتی می گویید دوستتان دارم منظورتان همان باشد.

بیو گرافی آنتونی رابینز نویسنده ی معروف

زندگینامه آنتونی رابینز پراز چالش، فراز و نشیب های بسیاری است که که مخاطبان خود را دچار هیجان می کند، این که چگونه توانسته باعث تغییر در زندگی خودش بشود، و از میان فقر و سختی به این همه موفقیت، و زندگی ایده آلش برسد. هدف ما آشنایی شما با بیوگرافی آنتونی رابینز شخصیتی برجسته و موفق می باشد.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید