طرز تهیه پپرونی خانگی و لذیذ با طعم معرکه

0

پیتزا پپرونی یکی از غذاهای خوشمزه ای است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، پپرونی یک غذای ایتالیایی است که از سوسیس تهیه شده و به خاطر تند بودن آن مورد توجه کسانی قرار می گیرد که به غذاهای تند علاقه دارند، با ما همراه باشید با آموزش طرز تهیه پپرونی که امروز در خدمت شما هستیم.

دستور پخت پپرونیمواد مورد نیاز

  • به میزان لازم پنیر پیتزا
  • دویست و پنجاه گرم سوسیس یا ژامبون پپرونی
  • یک عدد فلفل دلمه ای
  • سه قاشق غذاخوری سس قرمز
  • یک بسته خمیر پیتزا
  • به اندازه کافی روغن
  • یک عدد گوجه فرنگی
  • به مقدار دلخواه نمک و ادویه

طرز تهیه پپرونی لذیذ

برای شروع کار طرز تهیه پپرونی ابتدا فر را روشن کرده و دمای آن را روی صد و بیست درجه سانتی گراد بگذارید تا خوب گرم شود،مانند ماهیتابه که قبل از پخت غذا روغنش را خوب گرم می کنیم، قالب پیتزا را با روغن چرب کرده تا خمیر پیتزا به آن نچسبد، و سپس خمیر خریداری شده از بیرون را روی قالب فر بگذارید (قسمت صافتر خمیر را روی قالب بگذارید) و پس از آن سس قرمز راروی آن می ریزیم.

سس باید سرتاسر خمیر پیتزا را بگیرد و قطر آن باید سه میلیمتر باشد،بعد از انجام این مراحل در آرامش و دقت کامل پنیر پیتزا را که قبلا رنده کرده ایم را روی سس قرمز می ریزیم به طوری که کاملا آن را بپوشاند.

طرز تهیه پپرونی خوشمزه

در این مرحله از دستور پخت پپرونی خوشمزه، سوسیس یا ژامبون پپرونی را که از قبل تهیه و خرد کرده اید را روی پیتزا بریزید. حالا  گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای  را هم خرد کرده و بر روی پپرونی می ریزیم،(در نظر داشته باشید که که قسمت های گوشتی گوجه فرنگی را در پیتزا استفاده می کنیم زیرا قسمت آبدار اَن باعث از بین رفتن زیبایی ظاهر پیتزا می شود) و در آخر روی آن آویشن بریزید که ادویه لازم برای همه ی پیتزاها است.

حالا در این مرحله از طرز تهیه پپرونی قالب را درون فر گذاشته و روی دمای دویست و بیست درجه سانتی گراد تنظیم کنید، بگذارید پانزده دقیقه بگذرد، پس از آن هر پنج دقیقه نگاه کنید و هر وقت مشاهده کردید که پف کرده و روی آن پخته شده است،

پپرونی را بیرون آورده و داخل ظرفی گذاشته و آن را برش زده به همراه سس کچاپ میل می کنید.

نکته ای که می  توان گفت این است که اگر بخواهید می توانید داخل پیتزا پپرونی قارچ را هم حلقه حلقه کرده و بریزید. ممنون که با ما همراه بودید امیدواریم مورد پسند شما قرار گرفته شده باشد.

دستور تهیه پپرونی

اشتراک گذاری

یک نظر دهید