تزیین کاپ کیک و انواع کیک فنجانی ساده و شکلاتی

0

ایده های جدید و متنوع برای تزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت و خامه با طرح های زیبا و جالب به همراه جدیدترین عکس های کاپ کیک تزیین شده زیبا و مجلسی را در این مطلب گرداوری نموده ایم که با مشاهده این تصاویر و مدل های زیبا و ایده گرفتن از آنها می توانید زیباترین تزیینات کاپ کیک را برای مهمانی ها و مجالس مختلف داشته باشید. تا پایان با ابن مجموعه عکس ها و مدل های زیبا همراه ما باشید.

تزیین کاپ کیک با ایده های جدید و زیبا :

کاپ کیک یا کیک فنجانی یکی از انواع کیک های خوشمزه با ظاهری زیبا به صورت تک نفره است که برای مهمانی ها و جشن های مختلف  خصوصا به عنوان کیک تولد مورد استفاده قرار می گیرد. در این میان تزیین کاپ کیک نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اینگونه تزیینات را می توان با خامه فرم گرفنه و یا خمیر فوندانت انجام داد که هر دو روش ایده جالب و قابل توجهی محسوب می گردند و می توانند برای تزیینات شما مورد استفاده قرار بگیرند که در ادامه به معرفی این ذو روش می پردازیم.

تزیین کاپ کیک با خامه :

در صورتی که قصد دارید از خامه فرم گرفته برای تزیین روی کاپ کیک استفاده کنید، بهترین روش استفاده از خامه ریز و ماسوره های مخصوص است که با به کارگیری آنها می توانید طرح دلخواه را روی کاپ کیک پیاده نمایید. تصاویر زیر نحوه استفاه از ماسوره برای تزیین انواع کاپ کیک را نشان می دهد.

تزیین کاپ کیکتزیین جدید کاپ کیکتزیین روی کاپ کیک

همانطور که در آموزش تزیین کیک با خامه مطرح نمودیم، برای نتیجه گیری بهتر سعی کنید قبل از شروع کار، طرح مورد نظر را مجسم نموده و یا از طرح های اجرا شده الگو بگیرید و سپس با استفاده از خامه ریز سطح کاپ کیک را تزیین نمایید. نمونه های زیر می توانند ایده جالبی در زمینه تزیین روی کاپ کیک با خامه باشند.

تزیین کیک فنجانیتزیین کاپ کیک با خامهتزیین ساده کاپ کیککاپ کیک تزیین شده

کاپ کیک زیبا و جدیدتزیین ساده کاپ کیکتزیین کیک فنجانیکاپ کیک تزیین شدهتزیینات کاپ کیکتزیین جدید کاپ کیککاپ کیک تزیین شده جدید

تزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت :

استفاده از خمیر فوندانت نیز یکی از روش های جالب و قابل توجه برای تزیین کیک و شیرینی های مختلف است. با استفاده از خمیر فوندانت می توانید طرح های زیبا و جذابی را روی کاپ کیک ها ایجاد نمود. تصاویر زیر می توانند بهترین و جذاب ترین الگو و ایده در زمینه انجام اینگونه تزیینات باشند.

عکس کاپ کیکتزیینات جدید کاپ کیکتزیین زیبای کاپ کیکتزیین جدید کاپ کیکتزیین ساده کاپ کیکتزیین کاپ کیک سادهتزیین کیک فنجانی

امیدواریم با الگوبرداری از طرح های ارائه شده زیباترین تزیین کاپ کیک را انجام دهید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش تزیین کیک و شیرینی از دیگر طرح ها و مدل های جدید و زیبا دیدن نموده و از آنها ایده بگیرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید