تزیین ژله شب یلدا با انواع ایده های زیبا و جالب

0

در شب یلدا و یا شب چله جشن بزرگی گرفته می شود و برای پذیرایی از مهمان ها در این جشن از دسرها و میوه و تنقلات استفاده می شود. در ادامه این مطلب ایده هایی برای تزیین ژله شب یلدا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم این تزیینات مورد توجه تان قرار بگیرند. 

برای تزیین سفره شب یلدا ایده های زیادی وجود دارد و بهتر است شما برای داشتن تزییناتی زیبا و خاص میوه و تنقلات و … را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید. تزیین میوه شب یلدا و تزیین کدو حلوایی و تزیین ژله برای شب یلدا از انواع ایده های خلاقانه ای هستند که با کمک آن ها می توانید سفره و یا میز شب یلدا را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید.

تزیین جالب ژله

ایده هایی برای تزیین ژله شب یلدا

ژله یکی از پرطرفدارترین انواع خوراکی در شب یلدا است که برای تزیین آن ایده های زیادی وجود دارد. در ادامه این مطلب انواع تزیین ژله شب یلدا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این تزیینات نهایت لذت را ببرید.

تزیین ژله برای شب یلدا

تزیین ژله برای شب یلدا به شکل هندوانه

تزیین ژله به شکل هندوانه یکی از بهترین ایده ها برای تزیین ژله مخصوص شب یلدا است. برای تزیین ژله به شکل هندوانه ابتدا رنگ های مورد نیاز ژله را آماده کنید سپس می توانید ژله های حل شده را در ظرف مناسبی به شکل هندوانه بریزید سپس آن ها را در یخچال قرار دهید تا به خوبی بسته شوند این مدل تزیین برای دسر شب یلدا می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

تزیین ژله شب یلدا به شکل هندوانه تزیین ژله شب یلدا به شکل هندوانه تزیین ژله مخصوص شب یلدا به شکل برش های هندوانه تزیین زیبا و فانتزی ژله شب یلدا تزیین ژله شب یلدا به شکل هندوانه تزیین ژله به شکل برش های هندوانه تزیین ژله با روش های جالب تزیین ژله تزیین ژله به صورت قالبی تزیین زیبا و فانتزی ژله شب یلدا تزیین زیبا و فانتزی ژله تزیین ژله به شکل هندوانه تزیین زیبا و خلاقانه ژله

تزیین ژله برای شب یلدا

ژله شب یلدا را می توانید به شکل انار و یا با کمک دانه های انار تزیین کنید همچنین می توانید برای تزیین کردن ژله مخصوص شب یلدا از انواع برش های میوه نظیر کیوی و پرتقال و … استفاده کنید. اگر شما برای اولین بار است که می خواهید برای شب یلدا ژله آماده کنید بهتر است ژله های مورد نظر خود را درون قالب بریزید سپس ژله را با ساده ترین روش تزیین کنید توجه داشته باشید که استفاده از قالب باعث حرفه ای تر به نظر رسیدن تزیین ژله می شود.

روش های تزیین ژله برای شب یلدا تزیین زیبا ژله تزیین ژله مخصوص شب یلدا تزیین زیبا و شیک ژله شب یلدا تزیین ژله با دانه های انار تزیین ژله ساده تزیین ژله شب یلدا به شکل قالبی تزیین ژله با دانه های انار تزیین ژله با برش های میوه

در این مطلب با انواع ایده ها و روش های خلاقانه برای تزیین ژله شب یلدا آشنا شدید که امیدواریم این مدل تزیینات مورد توجه تان قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع ایده های خلاقانه برای تزیین دسر کلیک کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید