طرز تهیه خوراک سوسیس خوشمزه در منزل

0

خوراک سوسیس از انواع خوراک های خوشمزه و پرطرفدار است و شما می توانید این نوع خوراک را در منزل به راحتی بپزید. در ادامه این مطلب طرز تهیه خوراک سوسیس را با قارچ و سیب زمینی به شما همراهان عزیز و گرامی آموزش می دهیم. 

خوراک قارچ و خوراک سوسیس و خوراک سبزیجات از انواع غذاهای فرنگی خوشمزه و خوش طعم است و اگر شما به پخت غذای فرنگی در منزل علاقه مند هستید بهتر است از پخت این خوراک های بی نظیر غافل نشوید.

روش پخت خوراک سوسیس

مواد لازم

  • سوسیس : ۲۰۰ گرم
  • قارچ : ۱۵۰ گرم
  • فلفل و نمک : به مقدار لازم
  • رب گوجه فرنگی : دو قاشق غذاخوری
  • سیب زمینی متوسط : ۲ عدد
  • روغن : به مقدار لازم

طرز تهیه خوراک سوسیس در منزل

برای تهیه خوراک سوسیس ابتدا سیب زمینی ها را به خوبی بشویید سپس پوست آن ها را بگیرید و سیب زمینی ها را به صورت نگینی خرد نمایید.

خرد کردن سیب زمینی

درون تابه ای مناسب مقداری روغن بریزید و مقداری نمک به روغن اضافه کنید سپس سیب زمینی ها را درون روغن تفت دهید و بعد از اینکه سیب زمینی ها سرخ شدند آن ها را از درون روغن بیرون آورید.

تفت دادن سیب زمینی

در مرحله بعدی طرز تهیه خوراک سوسیس قارچ ها را بشویید سپس آن ها را به صورت نگینی خرد کنید.

خرد کردن قارچ

قارچ های نگینی خرد شده را درون روغن تفت دهید توجه داشته باشید که برای سفید ماندن قارچ ها باید مقدار کمی آبلیمو به آن ها اضافه کنید و بعد از تبخیر شدن آب قارچ ها تابه را از روی حرارت گاز بردارید.

تفت دادن قارچ

سوسیس را به شکل حلقه ای خرد کنید.

خرد کردن سوسیس

سوسیس های خرد شده را درون روغن سرخ کنید و سوسیس های سرخ شده را از درون روغن خارج کنید.

تفت دادن سوسیس

در این مرحله از دستور تهیه خوراک سوسیس پیازها را به صورت نگینی خرد کنید.

خرد کردن پیاز

پیازهای نگینی خرد شده را درون روغن تفت دهید تا به خوبی سرخ شوند.

سرخ کردن پیاز

سیب زمینی و سوسیس و قارچ را به پیازهای سرخ شده اضافه کنید سپس رب و نمک و فلفل و مقداری کمی آب به مخلوط این مواد اضافه کنید و بعد از ۵ دقیقه تابه را از روی حرارت گاز بردارید سپس خوراک سوسیس را برای سرو درون ظرفی مناسب بکشید.

خوراک سوسیس

طرز تهیه خوراک سوسیس خوشمزه

در این آموزش آشپزی با طرز تهیه خوراک سوسیس در منزل آشنا خواهید شد که امیدواریم از تهیه این غذای فرنگی پرطرفدار و خوشمزه در منزل نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید.
نوش جان

اشتراک گذاری

یک نظر دهید