طرز تهیه سیب زمینی با پنیر پیتزا خوشمزه و خوش طعم

0

سیب زمینی با پنیر پیتزا از انواع غذاهای فرنگی خوشمزه و بی نظیر است و شما می توانید این غذای خوش طعم را در منزل به راحتی بپزید. در ادامه این مطلب طرز تهیه سیب زمینی با پنیر پیتزا را به شما همراهان عزیز و گرامی آموزش می دهیم. 

با سیب زمینی می توانید غذاهای فرنگی خوشمزه و خوش طعمی را در منزل بپزید که گراتن سیب زمینی و سیب زمینی با پنیر پیتزا از انواع این غذاهای بی نظیر هستند و بهتر است کدبانوهای عزیز برای ایجاد تنوع در برنامه غذایی خود از پخت این غذاهای فرنگی غافل نشوند.

طرز تهیه سیب زمینی با پنیر پیتزا

مواد لازم

  • سیب زمینی : ۴۵۰ گرم
  • روغن زیتون : ۳ قاشق غذاخوری
  • فلفل : به میزان لازم
  • نمک : به میزان لازم
  • پنیر پیتزا : ۱/۲ فنجان

طرز تهیه سیب زمینی با پنیر پیتزا

برای تهیه سیب زمینی با پنیر پیتزا ابتدا سیب زمینی ها را به خوبی بشویید سپس پوست سیب زمینی ها را بگیرید و آن ها را رنده کنید.

رنده کردن سیب زمینی

در مرحله بعدی طرز تهیه سیب زمینی با پنیر پیتزا روغن زیتون را در ظرف بزرگی بریزید سپس ظرف را روی حرارت گاز با شعله ملایم قرار دهید و سیب زمینی های رنده شده را درون روغن زیتون بریزید و آن ها را روی حرارت ملایم گاز سرخ دهید و اجازه دهید تا سیب زمینی ها پخته و نرم شوند.

تفت دادن سیب زمینی رنده شده

سپس فلفل و نمک را به سیب زمینی های تفت داده شده بیفزایید. بعد از اینکه رنگ سیب زمینی ها طلایی شد پنیر پیتزا را به آن ها اضافه کنید و ظرف را از روی گاز بردارید و این غذای خوشمزه را درون ظرف مناسبی برای سرو بکشید. سیب زمینی با پنیر پیتزا را می توانید به همراه خیار و کاهو و گوجه فرنگی میل کنید.

طرز تهیه سیب زمینی با پنیر پیتزا

در این مطلب با دستور تهیه سیب زمینی با پنیر پیتزا آشنا شدید که امیدواریم از پخت این غذای آسان در منزل نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش پخت انواع غذای فرنگی کلیک کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید