تزیین کیک با میوه خلاقانه و بسیار زیبا

0

تزیین کیک با میوه یکی از ساده ترین و محبوب ترین روش ها برای تزیین کردن کیک های خانگی محسوب می شود. در ادامه ایده هایی برای تزیین انواع کیک با میوه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل تزیینات مورد توجه تان قرار بگیرند. 

برای تزیین کیک از روش های مختلفی نظیر تزیین کیک با فوندانت و تزیین کیک با ژله و تزیین کردن کیک با میوه و … استفاده می شود که هر یک از این روش های تزیین روی کیک جذابیت خاص خودشان را دارند.

تزیین کیک تولد با میوه

تزیین کیک با میوه با انواع ایده های خلاقانه و جالب

برای تزیین کیک با میوه می توانید ابتدا روی سطح کیک را با کمک ژله و شکلات آب شده و خامه فرم گرفته شده بپوشانید سپس با کمک انواع میوه های فصل و میوه های دلخواه خود کیک را به زیبایی تزیین کنید همچینن می توانید بدون استفاده از خامه و ژله و یا شکلات سطح کیک را کمک میوه ها به زیبایی تزیین کنید.

تزیین کیک چند طبقه با میوه

ایده هایی برای تزیین کردن کیک با میوه

تزیین کیک با کمک میوه از انواع روش های ساده برای تزیین کردن انواع کیک ها است و هر کدبانویی می تواند از این روش برای تزیین کیک استفاده کند. برای تزیین روی کیک با انواع میوه ها می توانید بعد از پوشاندن سطح کیک با خامه یا ژله و یا شکلات آب شده میوه ها را برش دهید و برش های میوه را به صورت خلاقانه روی کیک بچینید همچنین می توانید برای تزیین کردن کیک میوه ها را به صورت درسته روی کیک قرار دهید. بهتر است میوه ها را به صورتی روی کیک بچینید که تزیین شما متفاوت و خاص تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که چیدمان میوه ها روی کیک از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین بهتر است برای داشتن تزیینات شیک و خاص میوه ها را به شیوه ای خلاقانه روی کیک بچینید.

تزیین کیک با توت فرنگی

تزیین کیک با میوه های رنگارنگ

تزیین کیک شکلاتی با میوه

تزیین کیک سه طبقه با توت فرنگی

تزیین کیک با ژله و میوه

تزیین ساده کیک شکلاتی

تزیین کیک با میوه فصل

تزیین کیک با خامه و میوه

تزیین کیک با خامه از انواع روش های رایج و قدیمی برای تزیین کردن کیک های مختلف است شما می توانید با کمک خامه روی کیک را بپوشانید سپس میوه ها را روی خامه بچینید. بهتر است از میوه هایی برای تزیین کردن کیک استفاده کنید که رنگ آن ها با یکدیگر مطابقت دارد. برای تزیین کردن کیک همچنین می توانید میوه ها را به شکل دلخواه خود برش بزنید سپس میوه های برش خورده را روی کیک با دقت و مهارت بچینید.

تزیین زیبا کیک با میوه تزیین زیبا و خاص کیک با میوه تزیین کیک با توت فرنگی تزیین کیک با گیلاس و توت فرنگی تزیین کیک خانگی با میوه تزیین کیک با توت فرنگی تزیین شیک کیک با میوه تزیین کردن کیک با برش های میوه تزیین کیک خانگی با توت فرنگی تزیین کیک تزیین ساده کیک تزیین کیک با توت فرنگی تزیین کیک با کیوی و توت فرنگی تزیین کیک برای تولد کودکان تزیین ساده و خاص کیک تزیین کیک خامه ای با میوه

در این مطلب با انواع روش های تزیین کیک با میوه آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل تزیینات نهایت لذت را برده باشید. شما می توانید با الگوبرداری از این تزیینات انواع کیک های خانگی و کیک تولد و … را به زیبایی تزیین کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید