طرز تهیه دسر مگنولیا خوشمزه و باکلاس برای مهمانی ها

0

دسر مگنولیا دسری خوشمزه و خوش طعم است و اگر شما تمایل دارید پذیرایی باشکوهی از مهمان هایتان داشته باشید می توانید این نوع دسر را در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید طرز تهیه دسر مگنولیا مشابه دستور پخت فرنی با نشاسته است و شما می توانید برای تهیه این نوع دسر از بیسکویت و میوه های دلخواه خود استفاده نمایید.

ماقوت، دسر مگنولیا و شله زرد از انواع دسرهایی هستند که می توانید آن ها را برای  در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیر این نوع دسرها نهایت لذت را ببرید.

دستور تهیه دسر مگنولیا

مواد لازم

  • نمک : به میزان کم
  • شکر : ۱/۲ پیمانه
  • زرده تخم مرغ : دو عدد
  • نشاسته گل : دو قاشق غذاخوری
  • شیر : دو پیمانه
  • خامه صبحانه : ۱۰۰ گرم
  • کره : دو قاشق غذاخوری
  • موز : به مقدار لازم
  • وانیل : یک قاشق چایخوری
  • بیسکویت با طعم دلخواه : به مقدار لازم

طرز تهیه دسر مگنولیا در منزل

برای تهیه این نوع دسر ابتدا نشاسته و نمک و شکر را به همراه مقداری کمی شیر سرد درون قابلمه ای مناسب بریزید سپس بوسیله یک قاشق چوبی مخلوط این مواد را آنقدر هم بزنید تا شکر و نشاسته به خوبی درون شیر سرد حل شوند. در مرحله بعدی طرز تهیه دسر مگنولیا زرده های تخم مرغ را به مخلوط نشاسته بیفزایید و دوباره با کمک قاشق چوبی این مواد را هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شوند سپس باقی مانده شیر را به مخلوط نشاسته اضافه کنید و قابلمه را روی شعله ملایم گاز قرار دهید تا مواد دسر به دمای جوش برسند و غلیظ شوند توجه داشته باشید که تا زمان رسیدن به دمای جوش مواد باید مخلوط مواد را به صورت مداوم هم بزنید. بعد از اینکه دسر به خوبی غلیظ شد قابلمه را از روی حرارت گاز بردارید سپس وانیل و کره را به مواد دسر اضافه کنید و مواد دسر را هم بزنید تا با وانیل و کره به خوبی مخلوط شوند.

روش تهیه دسر مگنولیا
در این مرحله از دستور تهیه دسر مگنولیا بعد از اینکه دسر مقداری ولرم شد خامه را به تدریج به آن اضافه کنید و دوباره مواد دسر را هم بزنید تا به خوبی با خامه ترکیب شوند و بعد از اینکه مایه دسر آماده شد درون ظرفی مناسب یک لایه بیسکویت خرد شده بریزید می توانید برای تهیه این دسر بیسکویت ها را خرد کنید و آن ها را به صورت درسته در روش تهیه این نوع دسر به کار ببرید سپس روی لایه های بیسکویت را با مایه دسر مگنولیا بپوشانید و مقداری بیسکویت خرد شده و برش های موز و یا برش های هر نوع میوه دلخواه را روی مایه دسر بریزید و همین روش را تا زمان پر شدن ظرف دسر ادامه دهید. توجه داشته باشید که لایه آخر دسر مگنولیا باید برش های میوه و خرده های بیسکویت باشند.

آموزش مرحله به مرحله تهیه دسر مگنولیا   دسر خوشمزه مگنولیا

در این آموزش با طرز تهیه دسر مگنولیا خوشمزه و پرطرفدار در منزل آشنا شدید که امیدواریم از تهیه این دسر در خانه نهایت لذت را ببرید شما می توانید این دسر را برای آماده شدن به صورت سرد و یا گرم سرو کنید که برای سرد شدن این نوع دسر می توانید آن را درون یخچال قرار دهید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید