طرز تهیه دسر توت فرنگی خوشمزه و خوش طعم

0

توت فرنگی از انواع میوه های دوست داشتنی و پرطرفدار است و در فصل توت فرنگی شما می توانید انواع دسر های متنوع را برای پذیرایی از مهمان ها با کمک این میوه خوش طعم تهیه کنید؛ در ادامه این مطلب طرز تهیه دسر توت فرنگی را با ساده ترین روش در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

دسر موس زعفرانی، دسر توت فرنگی و دسر پاناکوتا شکلاتی از انواع دسر های محبوب و خوشمزه هستند و اگر شما تمایل دارید دسری با طعمی متفاوت در منزل برای پذیرایی از مهمان ها تهیه کنید بهتر است از تهیه این دسر های خوش طعم و همه پسند غافل نشوید.

دسر توت فرنگی خوشمزه

مواد لازم

  • توت فرنگی : به مقدار لازم
  • پودر ژله توت فرنگی : ۱ بسته
  • پودر قند : به مقدار لازم
  • برش های لیمو ترش ( برای تزیین دسر ) : به مقدار لازم

طرز تهیه دسر توت فرنگی با ساده ترین روش

برای تهیه دسر توت فرنگی ابتدا پودر ژله توت فرنگی را درون ظرفی مناسبی بریزید و مقداری آب جوش به آن اضافه کنید تا پودر ژله در آب به خوبی حل شود سپس آب سرد را به پودر ژله حل شده اضافه کنید ( توجه داشته باشید که ژله توت فرنگی را می توانید با کمک دستوری که در پشت بسته آن نوشته شده است تهیه کنید).

درست کردن پودر ژله

توت فرنگی ها را بشویید و برگ های توت فرنگی را با کمک چاقو به آرامی از آن جدا کنید و انتهای توت فرنگی ها را با کمک چاقو ببرید تا توت فرنگی ها به راحتی روی سینی بایستند.

جدا کردن ته توت فرنگی طرز تهیه دسر توت فرنگی در خانه

سپس داخل توت فرنگی ها را با کمک قاشقی مناسب به طور کامل خارج کنید و توت فرنگی ها را داخل سینی مناسبی به طور مرتب بچینید و ٰژله را درون قیفی مناسب بریزید و با کمک قیف ژله را درون توت فرنگی ها بریزید سپس توت فرنگی ها را درون یخچال به مدت ۴ ساعت قرار دهید تا ژله های ریخته شده در توت فرنگی ها خودشان را بگیرند و سفت شوند. در مرحله بعدی طرز تهیه دسر توت فرنگی بعد از بسته شدن ژله؛ توت فرنگی ها را از یخچال بیرون آورید و آن ها را درون مخلوط پوست لیمو رنده شده و پودر قند به خوبی بغلظانید سپس دسر توت فرنگی را با کمک برش های لیمو ترش به زیبایی تزیین کنید و این دسر خوشمزه را برای سرو در ظرف مناسبی قرار دهید.

مراحل تهیه دسر توت فرنگی  تزیین دسر توت فرنگی

با طرز تهیه دسر توت فرنگی در این مطلب آشنا شدید که امیدواریم از سرو این دسر خوشمزه و خوش طعم در منزل نهایت لذت را ببرید و پذیرایی با شکوهی را از مهمانان داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید