طرز تهیه اسنک کالباس لذیذ و خوشمزه در آشپزخانه های ایرانی

0

اسنک کالباس جزء ساده ترین اسنک ها است که در زمان کوتاهی تهیه می شود و در طرز تهیه اسنک کالباس از خیار شور و گوجه فرنگی و سس مایونز و کالباس و نان تست و کاهو و در صورت تمایل پنیر پیتزا استفاده می شود و شما می توانید این نوع اسنک خوشمزه را برای مهمانی های عصرانه خود تهیه کنید.

غذاهای فرنگی انواع مختلفی دارند و از خوشمزه ترین این نوع غذاها می توان به میگو پفکی و اسنک کالباس و قارچ پفکی اشاره کرد و بهتر است کدبانوهای عزیز این نوع غذا ها را برای تنوع بیشتر در برنامه غذایی خود قرار دهند.

طرز تهیه اسنک کالباس

مواد لازم

  • نان باگت : دو عدد
  • کالباس خشک : ده ورق
  • سس خردل : به مقدار لازم
  • سس کچاپ : به مقدار لازم
  • پنیر پیتزا : به مقدار لازم
  • پنیر گودا : به مقدار لازم
  • خیار شور و گوجه فرنگی : به مقدار لازم
  • سس مایونز : به مقدار لازم
  • کاهو : به مقدار لازم

طرز تهیه اسنک کالباس در منزل

برای تهیه اسنک کالباس خمیر نان باگت را از درون آن بیرون آورید سپس سس مایونز را درون نان باگت بریزید و همه سطح نان باگت را با سس مایونز آغشته کنید سپس با کمک یک لایه کالباس داخل نان باگت را پر کنید.

قرار دادن لایه کالباس در نان باگت

مقداری پنیر پیتزا روی لایه کالباس بریزید و دوباره روی پنیر پیتزا لایه ای کالباس قرار دهید و روی لایه کالباس ها پنیر گودا بریزید.

قرار دادن پنیر گودا و پنیر پیتزا روی لایه کالباس

در مرحله بعدی طرز تهیه اسنک کالباس اسنک را به مدت پنج دقیقه درون ساندیچ ساز بگذارید و سپس اسنک ها را از ساندویچ ساز بیرون آورید.

قرار دادن اسنک در ساندویچ ساز

قسمتی از نان باگت را که پنیر ندارد باز کنید و یک لایه از گوجه فرنگی حلقه ای برش خورده را روی لایه کالباس ها بچینید و برش های خیار شور را هم روی لایه های گوجه فرنگی قرار دهید سپس کاهو خرد شده را نیز روی برش های خیار شور بریزید و ساندویچ را با سس خردل و سس کچاپ میل کنید.
توجه داشته باشید که بهتر است اسنک کالباس را دوباره درون ساندویچ ساز قرار ندهید زیرا ساندویچ ساز باعث آب انداختن گوجه ها می شود و ساندویچ طعم نامطلوبی پیدا می کند.

   روش تهیه ساندویچ کالباس

در طرز تهیه اسنک کالباس می توانید بعد از آماده شدن ساندویچ ها آن ها را با کمک روش های تزیین ساندویچ به زیبایی تزیین کنید شما می توانید ساندویچ کالباس را برای میان وعده و یا عصرانه در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیر این ساندویچ خوشمزه نهایت لذت را ببرید, برای مشاهده آموزش تهیه اسنک های مختلف به شما پیشنهاد می دهیم به بخش انواع اسنک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید