تزیین الویه برای تولد با روش های خلاقانه و زیبا

0

سالاد الویه از انواع سالاد های خوشمزه و پرطرفدار است و اغلب افراد برای پذیرایی از مهمان ها در جشن تولد از الویه استفاده می کنند. در ادامه این مطلب انواع ایده های خلاقانه تزیین الویه برای تولد را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

اغلب کدبانوها به تزیین سالاد های مختلف علاقه مند هستند و علاوه بر این تزیین سالاد باعث زینت بخشیدن به سفره های ایرانی می شود و نشان دهنده ذوق و سلیقه کدبانوی خانواده است. سالاد ماکارونی و سالاد الویه از انواع سالاد های محبوب و خوش طعم هستند که بهتر است کدبانوهای عزیز با کمک ایده های مختلف این نوع سالاد ها را برای سرو در منزل تزیین کنند.

تزیین سالاد الویه قالبی

تزیین الویه برای تولد با کمک ایده های خلاقانه

برای تزیین سالاد الویه می توانید از انواع مواد غذایی نظیر خیار شور و هویج و نخود سبز و ذرت و تخم مرغ و سبزیجات مختلف و … استفاده کنید. در ادامه انواع مدل های مختلف تزیین الویه برای تولد را مشاهده خواهید کرد شما می توانید با ایده گرفتن از این تزیینات سالاد الویه با تزیین زیبایی را برای جشن تولد داشته باشید.

تزیین الویه برای تولد بچه ها با کمک ایده های خلاقانه

تزیین سالاد الویه به شکل قالبی و ساده برای تولد

برای تزیین کردن الویه به شکل قالبی می توانید سالاد الویه را در قالب های کیک و دسر بریزید و سپس سالاد را در ظرف مناسبی برای سرو برگردانید و با کمک انواع سبزیجات و خیار شور و … این سالاد خوشمزه را برای جشن تولد تزیین کنید. تزیین قالبی الویه بسیار راحت و آسان است و شما می توانید با این نوع تزیین الویه مجلسی تری را برای پذیرایی از مهمان هایتان داشته باشید.

تزیین زیبا و شیک سالاد الویه تزیین قالبی سالا الویه تزیین سالاد الویه به شکل کلاه تزیین قالبی سالاد الویه تزیین الویه با کالباس تزیین زیبا و متفاوت الویه
تزیین سالاد الویه برای تولد به صورت ساده نیز یکی از روش های آسان است و شما می توانید در این روش الویه را در ظرف مناسبی بکشید و سپس سطح سالاد را با کمک قاشق صاف کنید و روی سالاد را با هر طرح دلخواهی به زیبایی تزیین کنید. تزیین الویه با نان تست نیز یکی از انواع ایده های جالب برای تزیین کردن این سالاد خوشمزه و مجلسی است.

تزیین ساده الویه با خیار شور و ذرت

تزیین الویه به شکل پیراهن مردانه تزیین الویه با خیار شور و هویج تزیین الویه با طرح گل تزیین زیبا و ساده الویه تزیین الویه تزیین ساده سالاد الویه تزیین زیبا و خلاقانه الویه تزیین الویه با نان تست

تزیین زیبا الویه برای تولد بچه ها

اگر شما تمایل دارید که برای کودک خود جشن تولد بگیرید بهتر است از الویه و یا سالاد ماکارونی برای پذیرایی از مهمان هایتان استفاده کنید. تزیین سالاد ماکارونی و تزیین الویه برای تولد نیازمند خلاقیت و مهارت است و برای جشن تولد بچه ها بهتر است از شخصیت های کارتونی و طرح های عروسکی برای تزیین کردن الویه استفاده کنید. شما می توانید انواع طرح های عروسکی و شخصیت های کارتونی مختلف را روی سالاد الویه با کمک سبزیجات مختلف ایجاد کنید برای این مدل تزیینات ابتدا باید الویه را در ظرف مناسبی برای سرو بکشید سپس روی سالاد را با کمک طرح های زیبا و خلاقانه تزیین کنید.

 تزیین الویه به شکل ماهی تزیین الویه برای تولد بچه ها   تزیین زیبا و متفاوت سالاد الویه     تزیین خلاقانه الویه برای تولد بچه ها تزیین زیبا الویه برای تولد بچه ها

تزیین سالاد الویه برای جشن تولد کودکانتزیین الویه برای تولد کودکان

تزیین الویه برای تم تولد کیتیتزیین زیبا و خلاقانه سالاد الویه

تزیین جالب سالاد الویه برای کودکانتزیین زیبا الویه با هویج و کاهو

تزیین زیبا برای سالاد الویهتزیین الویه برای تولد با خیار شور و نخود سبز تزیین کردن الویه به شکل مارتزیین زیبا و خلاقانه الویه

در این بخش از تزیین غذا مجله سیروان انواع تزیین الویه برای تولد را با روش های ساده و زیبا مشاهده کردید شما می توانید با کمی تکرار و تمرین سالاد الویه با تزیین زیبایی را برای جشن تولد داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید