تصاویر انواع تزیین ژله با پاستیل جدید و متفاوت

0

روش های جالب و دیدنی برای تزیین ژله با پاستیل را در این مطلب معرفی می نماییم که با استفاده از هر یک از این ایده ها، می توانید ژله های ساده را به زیبایی تزیین نموده و سپس نوش جان فرمایید. این مدل ها با پاستیل های مختلف تزیین شده اند و هر یک انتخاب مناسبی برای پذیرایی از مهمان های محسوب می گردند. تا پایان همراه ما باشید و ضمن لذت برده از تزیینات زیبا و خاص ارائه شده، نهایت استفاده را از این ایده های جالب ببرید.

مدل های تزیین ژله با پاستیل با جذاب ترین ایده ها :

پاستیل یکی از خوراکی های خوشمزه است که در طرح ها و رنگ های مختلف در بازر موجود است، البته اغلب خانم های کدبانو و هنرمند در منزل نیز می توانند انواع پاستیل را تهیه نمایند. از آنجایی که پایه اصلی پاستیل، ژله است و پاستیل های مختلف از لحاظ طعم و مزه با ژله ها، هماهنگی زیادی دارند، و همچنین به این دلیل که پاستیل ها به صورت رنگارنگ و در شکل های مختلف تهیه می شوند، می توانند انتخاب مناسبی برای تزیین ژله باشند. از این رو سعی داریم در این مطلب به معرفی بهترین و جدیدترین ایده ها در زمینه تزیین ژله با پاستیل بپردازیم که این مدل های زیبا می توانند بهترین ایده برای تزیینات شما باشند.

تزیین زیبای ژلهتزیین ساده ژله با پاستیل

مدل تزیین ژله جدید با پاستیلتزیین ژله بستنی با پاستیل

تزیین ژله های زیبا و مجلسیتزیینات ساده زله با پاستیل

تزیین ژله جدید با پاستیل سادهتزیین ژله جدید با پاستیل کرم

مدل تزیین ژله زیبا و شیکتزیین ژله تک نفره در لیوان

تزیین ژله لیوانی با پاستیلایده برای تزیین انواع ژله در لیوان

تزیین ژله با پاستیل ماهیتزیین ژله بستنی قالبی با پاستیل

تزیین انواع ژله با پاستیلتزیین ژله با انواع پاستیل ماهی

تزیین انواع ژله با پاستیلتزیین ژله یک نفره با پاستیل

تزیین ساده ژله با پاستیلعکس تزیین ژله جدید و زیبا

تزیین ژله آکواریومی با پاستیل ماهی :

ژله آکواریومی یکی از ژله های ساده و بی نهایت زیبا و جالب است که به راحتی تهیه می گردد. بدین منظور پودر ژله آبی را طبق دستور آماده نموده و در ظرف شیشه ایی یا پیرکس بریزید و در یخچال قرار دهید. بعد از اینکه ژله گرفت روی آن را با پاستیل و بیسکویت تزیین نمایید. البته در صورت تمایل می توانید از پاستیل ها در داخل ژله نیز استفاده نمایید و از این طریق زیبایی بیشتری به ژله آکواریومی خود ببخشید. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین ژله آکواریومی با پاستیل های ماهی می باشند که می توانند الگوی مناسبی برای شما عزیزان باشند.

تزیین روی ژله با پاستیلتزیین ژله با پاستیل ماهیتزیین ژله آکواریومیعکس تزیین ژله جدید با پاستیلتزیین ژله آکواریومی زیباعکس تزیین ژله با پاستیلمدل تزیین ژله جدید و زیباتزیین زیبا و جدید ژلهمدل ژله آکواریومی زیباتزیین ژله ساده و زیباژله آکواریومی با پاستیل ماهیتزیین ژله بستنی با پاستیل

با جدیدترین و بهترین ایده ها برای تزیین ژله با پاستیل آشنا شدید، هر یک از این روش ها می توانند انتخاب مناسبی برای تزیینات شیک و زیبای شما باشند. همچنین می توانید با کلیک بر روی تزیین ژله با دیگر ایده ها و مدل های بسیار زیبا و دیدنی در این زمینه آشنا شده و از آنها نیز در جهت انجام بهترین تزیینات الگوبرداری نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید