طرز تهیه شیر قهوه خوشمزه و خوش طعم در منزل

0

شیر قهوه از انواع نوشیدنی های خوشمزه و گرم است که اغلب در فصول سرد سال تهیه می شود در ادامه این مطلب طرز تهیه شیر قهوه را با روشی آسان در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم با کمک فوت و فن های ذکر شده در این مطلب بتوانید شیر قهوه خوش طعمی را تهیه کنید.

شیر قهوه نوشیدنی با طعم بی نظیر و متفاوت است که به راحتی و با صرف مدت زمان کوتاهی می توانید این نوع نوشیدنی را در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

شیر قهوه

مواد لازم

  • قهوه آماده : ۳ قاشق سوپخوری
  • شیر : یک فنجان
  • آب جوش :دو فنجان
  • خامه غلیظ نشده : یک فنجان

طرز تهیه شیر قهوه در منزل

ابتدا خامه و شیر را در قابلمه ای مناسب بریزید و با کمک قاشقی شیر و خامه را هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شوند سپس قابلمه را روی حرارت گاز با شعله ملایم قرار دهید تا مخلوط شیر و خامه بجوشند.

طرز تهیه شیر قهوه

در این مرحله از طرز تهیه شیر قهوه در فنجانی مناسب قهوه را بریزید و آب جوش را به قهوه اضافه کنید و با یک قاشق قهوه را هم بزنید تا در آب به خوبی حل شود.

ریختن قهوه در فنجان

سپس مخلوط شیر و خامه را درون فنجان حاوی قهوه بریزید و مخلوط این مواد را هم بزنید تا به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند.

 افزودن مخلوط شیر و خامه به قهوه    شیر قهوه خوشمزه

دستور تهیه شیر قهوه را در این بخش مشاهده کردید شما می توانید این نوشیدنی خوشمزه را بعد از آماده شدن با کمک انواع ایده های خلاقانه برای تزیین قهوه به زیبایی تزیین کنید و در صورت تمایل شیر قهوه را به همراه انواع کیک و شیرینی های مختلف میل کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید