تزیین خورشت قیمه برای سفره های ایرانی با روش های متفاوت

0

خورشت قیمه یکی از خورشت های بسیار خوشمزه و عالی است که اغلب برای مهمانی ها و مجالس طبخ می گردد. همه کدبانو های باسلیقه بعد از پخت هر نوع غذایی اقدام به تزیین آن می نمایند، خورشت قیمه نیز از این قاعده مستثنا نیست و با کمی ابتکار و خلاقیت می تواند به تزیین خورشت قیمه پرداخت، بدین منظور می توان از لپه های به کار برده شده در خورشت، سیب زمینی سرخ شده و حتی بادمجان استفاده نمود که هر یک زیبایی خاصی به ظرف خورشت شما می بخشند.

مدل های جدید و زیبای تزیین خورشت قیمه مجلسی :

اگر قصد دارید برای پذیرایی از مهمان ها از خورشت قیمه استفاده نمایید، روش های پیشنهادی در زمینه تزیین خورشت قیمه که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم می توانند بهترین راهنما برای شما باشند و از این طریق تزیین خورشت بسیار زیبا و ایده آلی داشته باشید.

تزیین روی خورشت قیمه

تزیین روی خورش قیمه با سیب زمینی :

استفاده از سیب زمینی سرخ شده، رایج ترین روش برای تزیین خورشت است. بدین منظور می توانید از قالب های شیرینی پزی و یا انواع قالب های فلزی استفاده نموده و سیب زمینی ها را قالب بزنید و بعد از سرخ کردن، آنها را روی خورشت چیده و از این طریق تزیین ظرف خورشت قیمه زیبایی داشته باشید.

تزیین زیبای خورشت قیمهتزیین روی خورشت قیمهتزیین خورشت مجلسی زیباتزیین خورشت با سیب زمینیتزیین فانتزی خورشت قیمهتزیین خورشت زیبا و شیکتزیین ساده خورشت قیمهتزیین خورشت مجلسی و زیبا

یکی دیگر از ایده های بسیار زیبا و جالب در این زمینه تزیین سیب زمینی به شکل گل رز و قرار دادن آن روی خورشت قیمه است. شما با کمی دقت و توجه می توانید با ورق های نازک سیب زمینی، گل رز زیبایی ساخته و آن را در روغن سرخ کنید و سپس بر تزیین روی خورشت مورد استفاده قرار دهید. از این روش برای تزیین خورشت مرغ نیز می توانید استفاده کنید.

تزیین خورشت قیمه با سیب زمینیخورشت قیمه تزیین شدهتزیین پلو و خورشت قیمهتزیین روی خورشت با سیب زمینیتزیین خورشت با سیب زمینی گل رزتزیین ظرف خورشت قیمه تزیین خورشت قیمه مجلسی تزیینات خورشت قیمه برای مجلس تزیین زیبای خورشت قیمه بادمجان

تزیینات خورشت قیمه بادمجان :

خورشت قیمه بادمجان نیز یکی از غذاهای متداول و پرطرفدار است که بعد از پخت اغلب با بادمجان نیز تزیین می گردد، البته برای تزیین آن می توانید از سیب زمینی نیز در کنار بادمجان استفاده نمایید. تصاویر زیر می توانند ایده جالبی برای تزیین خورشت بادمجان همچنین قیمه بادمجان شما باشند.

تزیین خورشت مجلسیتزیین خورشت قیمه بادمجانتزیینات خورشت قیمه بادمجانخورشت قیمه بادمجان مجلسیتزیینات خورشت قیمه بادمجانتزیین مجلسی خورشت قیمه بادمجان

با بهترین ایده ها در زمینه تزیین خورشت قیمه آشنا شدید، هر یک از این مدل ها و ایده ها می توانند شما را در جهت تزیین بهتر و زیباتر خورشت برای مهمانی ها و مجالس راهنمایی نمایند و از این طریق به پذیرایی ایده آل دست یابید. همچنین می توانید با کلیک بر روی تزیین غذا با دیگر تزیینات زیبا و جدید برای غذاهای مختلف آشنا شده و با به کارگیری آنها سفره آیی بسیار زیبا و شیک برای پذیرایی از مهمان ها فراهم آورید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید