طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور برای مهمانی ها

1

اگر شما نیز برای دورهمی و مهمانی های عصرانه به دنبال دسری خوشمزه و عالی می گردید، پیشنهاد می کنیم طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور را که در این مطلب معرفی می نماییم از دست ندهید و با استفاده از این دستور یکی از خوشمزه ترین دسرها را با بیسکویت پتی بور تهیه نموده و در کنار مهمان ها نوش جان فرمایید.

انواع دسر با بیسکویت پتی بور از جمله دسر های پرطرفدار و خوشمزه می باشند که شما به راحتی و با امکانات کم می توانید آنها را تهیه نموده و از نوش جان نمودن این دسر های بی نظیر و عالی لذت ببرید. در ادامه روش درست کردن دسر با استفاده از بیسکویت پتی بور را با رایج ترین روش مشاهده خواهید نمود که این دستور به شما کمک می کند طعم و مزه واقعی این دسر را تجربه نمایید. توجه داشته باشید که این دسر طعمی مشابه چیز کیک و کیک یخچالی دارد و می تواند بهترین انتخاب به عنوان میان وعده باشد. در ادامه دستور تهیه دسر با بیسکویت پتی بور را مشاهده نمایید.

مواد لازم :

بیسکویت پتی بور : ۲ بسته
شیر : ۲ لیوان
آرد : ۱ قاشق غذاخوری
نشاسته : ۱ قاشق غذاخوری
کره : ۵۰ گرم
شکر : نصف لیوان
پودر کاکائو : ۳ قاشق سوپ خوری
شکلات تخته ای : در صورت تمایل برای تزیین

طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بوردسر با بیسکویت پتی بور

طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور

برای درست کردن دسر با بیسکویت پتی بور ابتدا آرد، شکر، پودر کاکائو و شیر را مخلوط نمایید و هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

آموزش تهیه دسر با بیسکویت پتی بور آموزش تهیه دسر با بیسکویت

حال مواد را درون قابلمه ریخته و روی حرارت بگذارید و هم بزنید تا کمی غلیظ شود. توجه داشته باشید که بهتر است از حرارت ملایم استفاده نمایید تا مواد شما ته نگیرد.

تهیه انواع دسر با بیسکوت پتی بور تهیه دس عصرانه با بیسکویت پتی بور

بعد از اینکه غلظت مواد به اندازه فرنی شد، کره را به آن اضافه نموده و تا باز شدن کامل کره در مواد صبر کنید و سپس شعله را خاموش نمایید.

طرز تهیه کیک یخچالی با بیسکویت پتی بور

حال ظرف مناسبی را انتخاب کرده و کف ان را با کاغذ روغنی بپوشانید و سپس یک ردیف بیسکویت پتی بور روی آن بچینید.

طرز تهیه انواع دسر با بیسکویت مراحل تهیه دسر با بیسکوت پتی بور

کمی از مواد را که حال از داغی افتاده با قاشق برداشته و روی بیسکویت ها بریزید. سپس مجددا روی آنها بیسکویت بچینید و باز مواد بزریزد. این کار را پنج تا شش دفعه تکرار کنید.

دسر شکلاتی با بیسکویت پتی بور طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور

در مرحله آخر طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور مقداری از مواد را روی بیسکویت ها ریخته و روی آن را در صورت تمایل تزیین نمایید و سپس ظرف را به مدت ۱۰ تا ۱۲ ساعت در یخچال قرار دهید. بعد از این زمان دسر شما آماده سرو می باشد.

آموزش تهیه دسر با بیسکویت

نکات مهم در تهیه دسر با بیسکویت پتی بور

  • در ترکیب این دسر می توانید باز موز نیز استفاده نمایید، در اینصورت حلقه های موز را روی بیسکویت ها چیده و سپس از مواد به میزان دلخواه روی آن بریزید.
  • برخی از افراد این دسر را با خامه صبحانه و یا پنیر خامه ایی تهیه می کنند که این روش نیز طعم خوب و ایده آلی به دسر می بخشد.
  • در صورت تمایل و برای زیبایی بیشتر از دو نوع بیسکویت پتی بور ساده و کاکائویی استفاده نمایید.
  • دستور بالا مربوط به دسر شکلاتی بود، شما می توانید از به جای کاکائو از زعفران نیز استفاده نمایید و طعم متفاوتی را تجربه نمایید.

حال که با طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم با استفاده از ایده های جالب و جذاب اقدام به تزیین این دسر نمایید. برای اینکار شما می توانید از ایده های به کاربرده شده در تزیین دسر پان اسپانیا و همچنین تزیین پودینگ نیز استفاده نمایید. تصاویر زیر می توانند الگوی مناسبی در این زمینه برای شما باشند.

آموزش تهیه دسر با بیسکویت تزیین دسر با بیسکویت پتی بور طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور در منزلتهیه ی دسر با بیسکویت پتی بور

با ایجاد کمی تغییر در دستور مطرح شده دسر با استفاده از بیسکویت پتی بور می توانید دسرهای متفاوت و خوشمزه ایی تهیه نمایید، همچنین در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی طرز تهیه انواع دسرها با دیگر دستورات جدید و امتحان شده برای انواع دسر آشنا شوید.

اشتراک گذاری

1 دیدگاه

یک نظر دهید