آموزش تزیین کیک در خانه با روش های زیبا و متفاوت

1

آموزش تزیین کیک با خامه و خمیر فوندانت و ایده های جدید و متنوع برای تزیین کیک خانگی با روش های ساده و جدید را در این مطلب مشاهده نمایید و با جذابترین روش های تزیین کیک تولد و مراسم مختلف آشنا شوید. تا پایان این مطلب همراه ما بوده و از آموزش مرحله به مرحله تزیین کیک با روش های مختلف و جدید دیدن فرمایید.

آموزش تزیین کیک های مختلف با ایده های جدید و ساده :

یکی از آموزش های جالب و جذاب که کاربردهای زیادی در زندگی روزمره نیز دارد، آموزش تزیین کیک است، شما با استفاده از این آموزش و یادگیری روش های مختلف می توانید به تزیین کیک هایی بپردازید که در منزل می پزید و از این طریق زیباترین مدل های کیک را برای مناسبت های مختلف داشته باشید. در ادامه آموزش های مجزا برای تزیین کیک خانگی را ملاحظه می فرمایید که در هر یک از خلاقیت و ابتکار زیادی استفاده شده است.

تزیین کیک زیبا و شیک

تزیین کیک با پودر قند :

یکی از روش های زیبا و ساده برای تزیین کیک در منزل استفاده از پودر قند است. بدین منظور می توانید از انواع پارچه های توری و یا شابلون های مختلف استفاده نمایید و آن را روی کیک قرار دهید، سپس با برس نم دار روی سطح آن بکشید وبعد پودر قند را روی کیک پاشیده و بعد از اطمینان از یکدست بودن پودر قند روی کیک، شابلون را برداشته و از تزیین کیک زیبای خود لذت ببرید.

تزیین ساده کیکتزیین زیبای کیک تولدتزیین کیک خانگی با پودر قندتزیین زیبای کیک تولدتزیین کیک با پودر قندتزیین کیک ساده و زیبا

تزیین کیک تولد کودکان :

روش های متعددی برای تزیین کیک تولد کودکان وجود دارد، یکی از این روش ها استفاده از شکلات ها و ترافل های رنگی است، مطمئنا همه کودکان کیک هایی با رنگ های زیبا و متنوع را دوست دارند. شما نیز می توانید از این همین ایده استفاده نمود و سطح کیک تولد کودکان را با انواع شکلات های رنگی تزیین نمایید.

تزیین کیک چند رنگ برای تولدتزیین روی کیک با خامهتزیین کیک با ترافل های رنگیتزیین کیک با ترافل رنگی

آموزش تزیین کیک با خامه :

برای تزیین کیک با این روش بهتر است از ماسوره های مناسب استفاده نمایید. مقداری از خامه را روی سطح کیک کشیده و صاف نمایید، سپس بقیه خامه را در قیف مناسب ریخته و ماسوره دلخواه را متصل نمایید و سطح کیک را  تزیین کنید و در پایان با استفاده از میوه های مختلف زیبایی بیشتری به کیک تان ببخشید. تزیین کیک با خامه یکی از رایج ترین روش های تزیین کیک برای مناسبت های مختلف به حساب می آید

تزیین کیک ساده و زیباتزیین کیک با خامه و توت فرنگیآموزش تزیین کیک با خامه

تزیین کیک خامه ای با میوه :

این روش تا حدودی مشابه تزیین قبل است، اما به مرور آن می پردازیم تا از این طریق بهتر و راحت تر به تزیین کیک خامه ای بپردازید. ابتدا تمام سطح کیک ژله ایی را با خامه بپوشانید و سپس دیوار های کیک را با استفاده از قیف مناسب تزیین نموده و در انتها میوه های دلخواه را برش زده و روی کیک قرار دهید.

تزیین کیک خامه ای سادهآموزش تزیین انواع کیک خانگیتزیین کیک تولد خانگی با خامهآموزش تزیین کیک تولد

آموزش تزیین کیک زیرا :

یکی از زیباترین و در عین حال پرطرفدارترین کیک ها برای مناسبت های مختلف کیک زیرا است. در صورتی که کیک ساده ایی تهیه نموده اید می توانید تمام سطح آن را با گاناش بپوشانید و سپس با استفاده از قبف باریک و شکلات تخته ایی سفید خطوط موازی روی آن بکشید و در انتها با استفاده از سیخ چوبی طرحی زیبا روی کیک ایجاد نمایید. این نوع تزیین در عین سادگی از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار است و می تواند تزیین دلخواه و ایده آل شما باشد.

آموزش ساده تزیین کیکتزیین زیبای کیک تولدتزیین کیک ساده و زیباتزیین کیک تولد زیراآموزش تزیین کیک زیبا و ساده

امیدواریم روش های مختلف و آموزش تزیین کیک که در این مقاله به ارائه آنها پرداختیم برای شما عزیزان نیز مفید بوده باشد، با این حال از شما دوستان هنرمند دعوت می نماییم با کلیک بر روی تزیین کیک از دیگر آموزش ها و همچنین مدل های متنوع و جدید تزیین انواع کیک با روش های مختلف دیدن نموده و از مطالب ارائه شده در این زمینه نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

1 دیدگاه

یک نظر دهید