تزیین هویج پلو مجلسی با ایده های جدید و زیبا

0

زیباترین مدل های تزیین هویج پلو و ایده هایی برای دیزاین و تزیین دیس هویج پلو را در این مطلب معرفی می نماییم که هر یک از ای مدل های زیبا و شیک می توانند ایده ایی برای تزیینات شما باشند و با الگوبرداری از آنها در مهمانی ها و مجالس بهترین تزیین غذای هویج پلو را داشته باشید. پس تا پایان همراه ما بوده و از جدیدترین تزیینات دیدن فرمایید.

مدل های تزیین هویج پلو شیک و زیبا برای مهمانی ها و مجالس :

هویج پلو یکی از غذاهای خوشمزه و خوش طعم است که از ترکیب برنج، هویج و گوشت چرخ کرده و یا مرغ تهیه می گردد. البته بیشتر آشپزها این غذای خوشمزه را با مرغ ریش ریش شده می پزند و با هویج و مرغ تزیین تزیین می نمایند. برای تزیین هویج پلو نیز می توان همانند تزیین برنج با زعفران نیز عمل کرد و با استفاده از زرشک و زعفران تزیین زیبایی انجام داد.  در هر صورت مهم این است که با استفاده از هنر و سلیقه خود دیس هویج پلو را به زیباترین شکل تزیین نموده و بهترین پذیرایی را از مهمان ها داشته باشید. عکس های زیر می توانند ایده قابل توجهی برای انجام تزیینات شما باشند.

تزین دیس هویج پلو تزیین ساده هویج پلو دیزاین هویج پلو تزیین ساده هویج پلو carrot-rice-decorations-9 تزیین زیبای هویج پلو تزیین دیس هویج پلو برای مجلستزیین شیک دیس هویج پلو

در صورتی که به دنبال روشی شیک و جدید برای سرو هویج پلو هستید، پیشنهاد می کنیم از قالب استفاده نمایید. هویچ پلو قالبی به راحتی تزیین و سرو می گردد و می تواند ایده جالبی برای مهمانی های کوچک باشد. در ادامه عکس هایی از تزیین زیبای هویچ پلو قالبی را مشاهده می فرمایید که از این روش می توان در تزیین پلو های مختلف نیز استفاده نمود.

تزیین هویج پلو مجلسیهویچ پلو با مرغ هویج پلو قالبی ساده تزیینات هویج پلو قالبی زیبا و شیک تزیینات ساده هویج پلوتزیین هویج پلو شیک و زیبا

توجه داشته باشید که برای تزیین روی هویج پلو و نتیجه گیری بهتر، می توانید هویج ها را به شکل  های مختلف برش زده و یا به شکل گل تزیین نمایید و سپس با استفاده از هویج های تزیین شده به تزیین غذای خود بپردازید. همچنین می توانید با کلیک بر روی تزیین برنج با دیگر تزیینات جدید انواع پلو ساده و پلو مخلوط با ایده های متفاوت و شیک آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید