۱۰ ایده جدید برای تزیین خربزه انواع مهمانی ها

0

آشنایی با مدل های جدید و زیبای تزیین خربزه می تواند راهنمای مناسبی برای تزیینات شما باشد. خربزه یکی از میوه های خوشمزه مخصوص فصل تابستانی است، که همه ما بارها با آن از مهمان ها پذیرایی کرده ایم و یا در میوه آرایی های مختلف از خربزه استفاده نموده ایم. در اینگونه مواقع همه افراد با ذوق و سلیقه سعی می کنند به تزیین و میوه آرایی خربزه پرداخته و آن را به بهترین شکل تزیین نمایند. در ادامه با جدیدترین و زیبا ترین مدل های تزیین میوه خربزه آشنا خواهید شد.

مدل های زیبا و جدید تزیین خربزه و میو ه آرایی با خربزه :

ایده های خلاقانه و جالبی برای تزیین خربزه وجود دارد که در اغلب آنها از هنر حکاکی استفاده می گردد. برای حکاکی روی خربزه نیازمند ابزار خاص از جمله چاقوی نوک تیز می باشد و از آنجایی که پوست خربزه زبر و مغز آن نرم می باشد، مهارت استفاده از چاقو از اهمیت خاصی برخوردار است و باید بتوانید در مواقع لزوم از فشار بیش از حد بر روی چاقو بکاهید تا مغز خربزه جدا نشود و فرم کلی میوه آرایی شما تغییر نکند. از این روش قبلا در تزیین طالبی نیز استفاده نمودیم. در ادامه نمونه هایی از تزیینات زیبای خربزه را مشاهده می فرمایید که هر یک می تواند الگوی مناسبی برای شما باشند.

تزیین زیبای خربزه و طالیحکاکی روی خربزهتزیین زیبای خربزهتزیین شیک و زیبای خربزهتزیین میوه خربزه

در صورتی که قصد دارید خربزه ها را برای پذیرایی از مهمان تزیین نمایید، پیشنهاد می کنیم از یکی از مدل های زیر استفاده نمایید، در این مدل ها سعی شده خربزه به گونه ایی برش بخورد و تزیین شود که برای پذیرایی از مهمان ها کاملا مناسب باشد. این نوع تزیین میوه های تابستانی می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

میوه آرایی خربزه برای پذیرایی از مهمانتزیین خربزه برای پذیرایی از مهمانتزیین خربزه ساده و زیبامیوه آرایی با خربزهتزیین جالب خربزه

جدیدترین و متنوع ترین مدل های تزیین خربزه را مشاهده نمودید، با ایده گرفتن از این طرح های زیبا و متنوع اقدام به میوه آرایی خربزه نموده و تزیینات زیبا و خاصی را انجام دهید. همچنین می توانید با کلیک بر روی میوه آرایی به این صفحه مراجعه نموده و از دیگر مدل های تزیین میوه و آموزش های جدید و متنوع میوه آرایی نهایت استفاده را ببرید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید