کیک تولد با انواع تزیینات جدید و متفاوت + بهترین طرز تهیه

0

عکس های جدید و زیبای انواع تزیین کیک تولد عاشقانه، دخترانه و پسرانه را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با مشاهده این تصاویر و الگوبرداری از آنها می توانید زیباترین تزیین کیک جشن تولد را انجام دهید. علاوه بر این تزیینات، با طرز تهیه کیک های تولد نیز آشنا می شوید و می توانید خوشمزه ترین کیک های جشن تولد را به راحتی در منزل تهیه نموده و سپس به تزیین روی آن بپردازید. تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از این مدل کیک های زیبا و خاص دیدن فرمایید.

عکس کیک تولد جدید با تزیینات زیبا و شیک :

انتخاب مدل کیک تولد یکی از مهم ترین مواردی است که همه ما در طول سال چندین بار برای جشن تولد اعضاء خانواده، دوستان و خودمان با آن مواجه می شویم و مطئنا سعی داریم زیباترین و جدیدترین مدل کیک را انتخاب و تهیه نماییم. بر این اساس در این مطلب به معرفی انواع تزیین کیک برای تولد می پردازیم و سعی داریم راهنمای خوبی در این زمینه برای شما باشیم. اما قبل از معرفی مدل کیک ها، طرز تهیه کیک برای تولد را ارائه می دهیم که می تواند به شما برای پخت کیک کمک نماید.

عکس کیک تولد بسیار زیبا

طرز تهیه کیک اسفنجی تولد :

اغلب ما ترجیح میدهیم کیکی را که برای جشن تولد تهیه نموده ایم، به بهترین شکل تزیین نماییم. اما لازم است بدانید بافت کیک برای انجام صحیح تزیینات از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است. بهترین و مناسب ترین بافت کیک برای تولد و  تزیینات مختلف آن، کیک اسفنجی است که در ادامه طرز تهیه آن را به طور کامل مطرح می نماییم.

موارد لازم برای تهیه کیک اسفنجی :

تخم مرغ : چهار عدد متوسط

آرد : یک و نیم پیمانه

شکر : یک پیمانه

روغن : پنج ق غذاخوری

شیر : پنج ق غذاخوری

نمک : یک چهارم ق چای خوری

وانیل : یک ق چای خوری

بکینگ پودر : یک ق چای خوری

مواد لازم برای کیک اسفنجی

طرز تهیه کیک اسفنجی :

برای تهیه کیک اسفنجی ابتدا زرده و سفیده تخم مرغ هایی را که به دمای محیط رسیده اند، با دقت جدا نموده، سپس زرده را یک دقیقه با دور تند همزن بزنید تا کاملا کف کند، سپس سه چهارم از شکر و وانیل را به آن اضافه نموده و آنقدر هم بزنید تا رنگ آن کرمی شود. در این مرحله روغن و شکر را نیز به مخلوط زرده ها اضافه نموده و حدود یک یا دو دقیقه دیگر هم بزنید. حال وقت آن رسیده است که آرد، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کرده و با استفاده از الک آن را در سه یا چهار مرحله به مخلوط زرده ها اضافه نمایید. توجه داشته ابشید که بهتر است در این مرحله مواد را به آرامی با همزن دستی هم بزنید تا آرد کاملا با دیگر مواد مخلوط گردد. حال در ظرفی جداگانه سفیده تخم مرغ را با دور تند همزن، آنقدر هم بزنید تا کاملا پف کند و سفید شود، در حین هم زدن باقیمانده شکر را به آن اضافه کنید و مجددا دو دقیقه هم بزنید تا براق شود. حال زمان آن رسیده است که سفیده را به مخلوط مواد اولیه کیک اضافه نمایید. برای این کار از قاشق چوبی یا پلاستیکی استفاده نموده و مواد را بعد از اضافه نمودن به آرامی و در یک جهت هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند. این مرحله مهمترین بخش پخت کیک اسفنجی است. تحت هیچ شرایط هم زدن را تند نکنید و اجازه دهید مواد به آرامی با هم مخلوط شوند. حال قالب را چرب نموده و مواد رو به صورت یکدست داخل آن ریخته و سپس قالب را در فر که از قبل گرم نموده اید قرار دهید و بیست تا بیست و پنج دقیقه صبر کنید تا کیک کاملا آماده شود. کیک اسفنجی بعد از سرد شدن آماده تزیین برای جشن تولد می باشد. در ادامه نمونه های زیبایی از تزیین کیک اسفنجی برای تولد افراد با سلیقه های مختلف را ملاحظه می فرمایید.

طرز تهیه کیک اسفنجی برای تولد

تزیین کیک تولد پسرانه :

در این بخش به معرفی کیک های تولد پسرانه با تم های مختلف می پردازیم که هر یک از این مدل های زیبا می توانند بهترین انتخاب برای جشن تولد کودک شما باشند. برای تزیین کیک تولد پسرانه می توانید از تصاویر شخصیت های کارتونی مورد علاقه فرزندتان نیز استفاده نموده و از این طریق کیک جشن تولد زیبا و خاصی داشته باشید.

عکس کیک تولد پسرانه تزیین کیک پسرانه با فوندانت تزیین کیک با تم پسرانه تزیین کیک با ماشین مدل کیک برای تولد پسرانه کیک جشن تولد پسرانه تزیینات کیک برای جشن تولد تزیین روی کیک برای تولد

مدل کیک تولد دخترانه :

مشاهده مدل های متنوع کیک های تولد با تم دخترانه می تواند راهنمای مناسبی برای انتخاب تزیین زیبا و شیک برای کیک جشن تولد دختر تان باشد. در ادامه نمونه هایی از زیباترین مدل های تزیین کیک با خامه و خمیر فوندانت با تم های دخترانه را ملاحظه می فرمایید که هر یک ایده قابل توجهی برای تزیینات شما محسوب می گردند و با الگوبرداری از این مدل های زیبا می توانید ایده آل ترین کیک تولد را داشته باشید.

عکس کیک تولد دخترانه تزیین کیک دخترانه مدل کیک های تولد زیبا تزیین کیک شیک و زیبا برای تولد تزیین کیک خانگی برای تولد دخترانه تزیین زیبای کیک با خمیر فوندانت تزیین ساده کیک با فوندانتکیک جشن تولد دخترانهتزیین کیک های تولد دخترانهتزیین کیک جشن تولد

عکس کیک تولد عاشقانه :

اگر به دنبال کیک برای تولد همسر یا نامزدتان هستید، پیشنهاد می کنیم یکی از مدل های متنوع و بسیار زیبای کیک با تزیین عاشقانه و رمانتیک را انتخاب نمایید. این مدل کیک ها دارای تزیینات زیبا و خاصی می باشند که با استفاه از آنها می توانید همسرتان را در روز تولدش غافلگیر نمایید. در ادامه عکس های کیک عاشقانه و ایده هایی برای تزیین روی کیک های تولد رمانتیک را ملاحظه فرمایید.

کیک های تولد همسرتزیین کیک رمانتیک عکس کیک تولد عاشقانه برای همسر تزیین عاشقانه کیک قلبیمدل های کیک برای تولدتزیین کیک قلبی با فوندانتتزیین زیبای کیک جشن تولدتزیینات کیک های تولد جدیدعکس کیک جشن تولد با تزیین شکلاتعکس تزیین کیک تولد برای همسر

با انواع تزیین کیک تولد بسیار زیبا و شیک آشنا شدید، امیدواریم کیک دلخواه و ایده آل خود را از بین این مدل کیک های تولد انتخاب نموده باشید. اما در صورتی که هنوز موفق به انتخاب نشده اید، پیشنهاد می کنیم به بخش تزیین کیک مراجعه نموده و با جدیدترین و زیباترین تزیینات و مدل های انواع کیک برای جشن تولد و سایر مناسبت ها آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید