تزیین روی کیک با ایده های بکر و جدید

0

تزیین روی کیک با ژله، شکلات و خامه و… انجام می گیرد و با استفاده از این مواد خوراکی می توان روی کیک را به بهترین شکل تزیین نمود و به آن زیبایی بخشید. مشاهده مدل ها و تزیینات متفاوت در این زمینه می تواند راهنما مناسبی برای انجام اینگونه تزیینات باشند. بر این اساس در این مطلب به ارائه تصاویر و مدل های متنوع و زیبای انواع تزیین کیک می پردازیم که هر یک می توانند بهترین انتخاب و الگو برای شما باشند. در ادامه مطلب این تزیین کیک های زیبا و شیک را مشاهده نمایید.

مدل های زیبا و جدید تزیین روی کیک تولد و کیک های خانگی :

مجموعه ایی از مدل های زیبا و جدید تزیین روی کیک را پیش رو دارید که در هر یک از این تصاویر سعی شده سطح روی کیک به بهترین شکل تزیین گردد. همانگونه که می دانید تزیین کیک ساده و شیک می تواند به شکل های مختلف انجام گیرد و شما می توانید با توجه با ذائقه و همچنین توانایی خود، طرح و تزیینات دلخواه را انتخاب کرده و سپس اقدام به انجام آن نمایید. تصاویر زیر نمونه هایی از کیک های زیبا را ملاحظه می فرمایید که در تزیین روی آنها سعی شده است با استفاده از طرح های ساده، زیبایی و جذابیت خاصی به کیک ببخشند.

تزیین روی کیک تولدتزیینات روی کیک با خامه تزیین کیک فانتزی تزیین جدید روی کیک تولد تزیینات زیبای کیک تولدتزیین کیک با خمیر فوندانت

تزیین خامه روی کیک :

استفاده از خامه فرم گرفته یکی از بهترین ایده ها برای تزیین کیک محسوب می  گردد که از آن می توان برای تزیین کیک تولد و سایر کیک های خانگی نیز استفاده نمود. بعد از اینکه سطح کیک را با خامه پوشاندید، خامه رنگی و یا سفید را داخل قیف های مخصوص بریزید و سپس روی کیک را با آن تزیین نمایید. برای این کار می توانید از طرح های متنوع و زیبا که نمونه هایی از آن را در ادامه ملاحظه می فرمایید ایده گرفته و از این تزیینات جدید و قشنگ استفاده نمایید.

تزیین زیبای روی کیک تزیین جدید و زیبای روی کیکتزیین کیک با خامه تزیین کیک تولد با خامه فرم گرفته تزیین شیک و زیبای کیک دیزاین روی کیک تولد با خامه تزیین زیبای روی کیک تولد تزیین ساده روی کیک تزیین روی کیک با خامه و ژله

تزیین روی کیک با ژله و شکلات :

برای تزیین کیک خانگی برای مناسبت های مختلف می توانید از شکلات ذوب شده با انواع شکلات های رنگی و همچنین ژله های مختلف استفاده نمایید. در اینگونه تزیینات روی کیک سعی می کنیم، با ایده های خلاقانه زیبایی بیشتری به کیک ببخشیم و آن را برای مناسبت های مختلف از جمله جشن تولد، سالگرد ازدواج و .. آماده نماییم. در ادامه چند مدل تزیین کیک با ایده های جدید و متنوع را مشاهده می فرمایید که می توانند بهترین انتخاب برای تزیینات شما باشند.

تزیین زیبا کیک با شکلاتتزیین کیک با شکلات و توت فرنگی تزیین کیک شکلاتی تزیین کیک خانگی زیبا تزیین کیک با شکلات تخته ای تزیین روی کیک با ژلهتزیین کیک با خامه شکلاتی

زیباترین مدل های تزیین روی کیک را ملاحظه نمودید، امیدواریم مشاهده این تصاویر زیبا برای شما نیز جذاب بوده باشد و با الگوبرداری از این مدل ها، زیباترین تزیینات را انجام دهید. همچنین برای آشنایی با دیگر ایده ها و مدل های متنوع می توانید به بخش تزیین کیک مراجعه نموده و با طرح های زیبا و متنوع دیگر نیز آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید