تزیین کیک تولد با ژله زیبا و متفاوت (۱۰ تزیین جدید)

0

تزیین کیک تولد با ژله یکی از تزیینات جالب و قابل توجه است که می تواند ایده متفاوتی برای تزیین انواع کیک های مناسب جشن تولد برای بزرگسالان و کودکان باشد. بدین منظور بعد از تهیه کیک و ژله مناسب در رنگ های متنوع می توانید طرح دلخواه را انتخاب نموده و سپس اقدام به تزیین کیک نمایید. در این مطلب عکس های انواع تزیینات کیک تولد با ژله را ارائه می دهیم که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای انتخاب طرح برای تزیینات شما باشند. تا پایان این مطلب همراه ما بوده و از این کیک های تزیین شده زیبا دیدن فرمایید.

مدل های تزیین کیک تولد با ژله بریلو و ژله نوشتاری :

 روش های متعددی برای تزیین کیک تولد با ژله وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید زیباترین تزیینات کیک را برای جشن تولد های مختلف داشته باشید. برای تزیین کیک با ژله ابتدا سطح کیک خنک شده را خامه کشی نمایید، برای این کار می توانید از انواع خامه فرم گرفته، خامه صبحانه، خامه باترکریم و هر نوع خامه با توجه به ذائقه تان استتفاده نمایید و بعد از آن طرح را با استفاده از ژله بر روی کیک منتقل نمایید و سپس اقدام به پر نمودن فضاهای خالی، طرح نمایید. برای تزیین کیک کودکان اغلب از طرح های فانتزی و عروسکی استفاده می شود که مناسب با تم تولد انتخاب می گردد. در ادامه می توانید نمونه هایی از این سبک تزیینات را ملاحظه بفرمایید.

تزیین کیک تولد با ژله تزیین کیک تولد تزیین کیک تولد کودکانه تزیین کیک باب اسفنجی تزیین روی کیک تولد با ژله تزیین کیک تولد با ژله بریلو

علاوه بر کیک تولد کودکان، می توان با استفاده از ژله دیگر کیک های مخصوص بزرگترها را نیز تزیین نمود، بدین منظور از طرح های ساده تر استفاده نمایید و با به کارگیری خلاقیت و ابتکار خود، تزیین کیک با ژله بریلو و انواع مختلف ژله را داشته باشید.

تزیین جدید کیک تولد تزیین کیک تولد ساده با ژله تزیین زیبای کیک تولد با ژله تزیینات کیک با ژله

جدیدترین مدل ها و ایده ها برای تزیین کیک تولد با خامه را ملاحظه نمودید، امیدواریم با تماشای این تصاویر و الگوبرداری از آنها زیباترین و متفاوت تزین تزیین کیک را برای جشن تولد های مختلف داشته باشید. همچنین می توانید با کلیلک بر روی تزیین کیک از دیگر مدل ها و تصاویر و تزیینات جدید و شیک در این زمینه دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید