تزیین رنگینک با انواع ایده های زیبا و جالب

0

مشاهده مدل های زیبا و شیک تزیین رنگینک خرما می تواند راهنمای مناسبی برای شما در جهت انجام تزیینات مختلف برای رنگینک هایی باشد که در منزل تهیه می فرمایید. روش های متعدد و زیبایی برای تزیین روی رنگینک وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم با این امید که مورد پسند و توجه شما دوستان باسلیقه واقع گردد. تا پایان با این مدل های رنگینک زیبا و جدید همراه ما باشید.

تزیین رنگینک خرما با دارچین و گردو :

 رنگینک دسری خوشمزه و مقوی است که اغلب کدبانوهای هنرمند بارها تهیه آن را تجربه نموده اند، برای تهیه این دسر خوشمزه  علاوه بر آرد گندم نیاز به خرما، گردو ، دارچین و در صورت تمایل خلال بادام و پسته دارید که هر یک از این موارد می توانند برای تزیین رنگینک مورد استفاده قرار بگیرند. انتخاب مدل تزیین برای رنگینک کاملا سلیقه ایی است و افراد با توجه به نوع تهیه و ساخت آن اقدام به تزیین می نمایند. مثلا برای تزیین روی رنگینک رولی و یا توپی و همچنین انواع رنگینک برش خورده تنها نیاز به کمی پودر دارچین و بادام یا پسته دارید تا سطح رنگینک را تزیین کنید.

رنگینک رولی تزیین جدید رنگینکتزیین جدید رنگینک خرماDecorated manakin (10)

در صورتی که رنگینک را در دیس تهیه نموده و قصد دارید قبل از برش زدن آن را تزیین نمایید، ما یکی از روش های زیر را پیشنهاد می دهیم. این مدل ها که شباهت زیادی به تزیین حلوا های مختلف دارند، می توانند بهترین ایده برای تزیین روی رنگینک باشند که با الگوبرداری از آنها می توانید زیباترین تزیین را انجام دهید.

تزیین ساده رنگینک تزیین جالب رنگینک تزیین دیس رنگینک  تزیین ساده رنگینک با گردو تزیین روی رنگینک تزیین دیس رنگینک تزیین رنگینک شیک و زیباتزیینات رنگینک برای مهمانیتزیین رنگینک با دارچین

تصاویری که ملاحظه نمودید مربوط به تزیین رنگینک های مختلف می باشند که هر یک از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند و می توانند بهترین ایده برای انجام دیزاین و تزیین توسط شما باشند. همچنین شما کدبانوهای باسلیقه و خلاق می توانید با مراجعه به بخش تزیین دسر از دیگر ایده ها و مدل ها دیدن فرمایید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید