تزیین پلو با بهترین و جدیدترین ایده های ایرانی (۲۸ تزیین متفاوت)

0

جدیدترین و زیباترین مدل های تزیین پلو شیک و مجلسی را در این مطلب مشاهده نموده و با ایده های جدید و متنوع برای تزیین روی پلو آشنا شوید که هر یک از این تزیینات می توانند بهترین الگو برای مهمانی ها و مجالس شما باشند و با استفاده از این طرح ها و تزیینات زیبا به بهترین شکل از مهمان ها پذیرایی نمایید. تا پایان این مقاله همراه ما باشید و از جذاب ترین تزیینات پلو مجلسی دیدن فرمایید.

تزیین پلو مجلسی شیک و زیبا با ایده های جدید :

با استفاده از ایده های جدید و جالب می توان بهترین تزیین پلو را برای مهمانی ها و مجالس مختلف انجام داد، همانگونه که می دانید تزیین غذا یک هنر زیباست که ذوق و سلیقه آشپز را نشان می دهد و همچنین میل و اشتها برای خوردن غذا را افزایش می دهد. این روزها شاهد هنر نمایی های افراد مختلف برای تزیین انواع غذاها هستیم و افراد با سلایق مختلف سعی دارند غذای طبخ شده را به بهترین شکل تزیین نموده و سرو نمایند. انواع پلو نیز به این دلیل که در اغلب مهمانی ها و مجالس سرو می گردند، بیشتر از سایر غذاها مورد توجه قرار گرفته اند و دارای تزیینات متفاوت و زیبایی می باشند. بر این اساس در این مطلب قصد داریم زیباترین و جدیدترین مدل های تزیین برنج را معرفی نموده تا با الگوبرداری از آنها بهترین و زیباترین تزیینات را انجام دهید.

تزیین ساده پلوتزیین جدید پلوتزیین مجلسی پلو با زرشک و زعفرانتزیین برنج زعفرانی

تزیین پلو با زعفران :

زعفران و زرشک را می توان پر کاربردترین مواد مصرفی برای تزیین انواع پلو دانست که علاوه بر زیبایی و جذابیت به بهبود طعم و مزه غذا نیز کمک می کنند. تزیین برنج با زعفران زیبایی خاصی به این غذا می بخشد و از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است. در ادامه تصاویری از تزیینات زیبای پلو با زعفران و زرشک را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این مدل های زیبا می توانند بهترین ایده برای تزیین غذای شما باشند.

تزیین برنج مجلسیتزیین جدید پلو با زعفرانتزیین برنج با زعفرانتزیین زیبای پلو مجلسیتزیین پلو با زعفران

علاوه بر زعفران و زرشک می توانید از خلال پسته و بادام، رنگ غذا و دیگر مواد خوراکی برای تزیین مجلسی پلو استفاده نمایید که نمونه هایی از آن را در ادامه ملاحظه می فرمایید.

تزیین زیبای پلو خورشتزیین برنج زیبا و شیکتزیین انواع پلو قالبیتزیین پلو دو رنگ مجلسیتزیین پلو دو رنگ مجلسیتزیینات جدید پلو

همچنین در صورت سرو نمودن پلو مخلوط  همچون زرشک پلو و باقالی پلو می توان از مواد به کار برده شده در تهیه پلو برای تزیین روی آن استفاده نمود. همچنین می توان برای زیبایی بخشیدن بیشتر به پلو، به تزیین خورشت در کنار پلو پرداخت و از این طریق تزیین غذای شیک و ایده آلی برای پذیرایی از مهمان ها داشت.

تزیین زیبای پلوتزیین دیس پلو برای مهمانیتزیین جدید پلو مخلوطتزیین ظرف پلوتزیین برنج در دیس

تزیین جدید پلو قالبی :

یکی از ایده های جالب برای سرو پلو و تزیین آن، استفاده از قالب و تهیه پلو قالبی می باشد که می تواند زینت بخش سفره غذای شما باشد. در این بخش به معرفی مدل های متنوع و زیبای تزیین پلو قالبی با زعفران و زرشک می پردازیم که هر یک از این مدل های زیبا می توانند بهترین ایده برای تزیین غذای شما برای مهمانی ها و مجالس باشند.

تزیین پلو با زعفرانپلو قالبی با تزیین زعفران و زرشکپلو قالبی تزیین شدهپلو قالبی شیک و زیباتزیینات پلو قالبی زیباتزیین پلو مجلسیتزیین زیبای پلوتزیین دیس پلو قالبی

با بهترین و جدیدترین ایده ها برای تزیین پلو آشنا شدید، هر یک از این مدل های زیبا می توانند الگوی مناسب و جالبی برای انجام تزیینات زیبا و ایده آل برای شما باشند. از شما دوستان هنر دوست و باسلیقه دعوت می نماییم در بخش تزیین برنج از دیگر مدل ها و عکس ها برای انجام تزیینات مختلف انواع پلو ساده و مخلوط با جدیدترین ایده ها دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید