آموزش تزیین ژله جدید و زیبا مخصوص مهمانی ها

0

آموزش تزیین ژله یکی از آموزش های مفید و جالب است که کاربرد زیادی دارد و با یادگیری مدل های متنوع و زیبای آن می توانید بهترین تزیین ژله را برای مجالس و مهمانی های مختلف داشته باشید. در این مطلب به آموزش تزیین انواع ژله و همچینن معرفی مدل هیا متنوع و زیبای تزیین ژله های مختلف می پردازیم که با الگوبرداری از آنها و همچنین ایده گرفتن از تزیینات انجام شده می توانید تزیین ژله دلخواه و ایده آل را داشته باشید. در ادامه مطلب همراه ما باشید و از این مدل های زیبا و خاص دیدن فرمایید.

آموزش تزیین ژله زیبا و شیک با ایده های جدید :

با آموزش تزیین ژله های مختلف در خدمت شما دوستان هنردوست و با سلیقه هستیم و سعی داریم ضمن آموزش تزیین انواع ژله به معرفی مدل ها و تصاویر تزیین ژله با روش های مختلف نیز می پزدازیم که هر یک از تزیینات می توانند بهترین ایده برای شما در مهمانی ها و مجالس و همچنین پذیرایی از مهمان باشند. در ادامه نمونه هایی از این تزیینات زیبا را ملاحظه فرمایید.

آموزش تزیین ژله رولی :

ژله رولی یکی از ژله های خوشمزه و زیباست که با پودر ژله و بستنی تهیه می گردد و بعد از رول کردن آن می توان با استفاده از انواع شکلات و ترافل های رنگی سطح آن را تزیین نمود. در این بخش نمونه هایی از تزیین ژله رولی را ارائه می دهیم که هر یک از این تصاویر می توانند ایده جالبی برای تزیینات شما باشند.

تزیین ژله رولی ژله رولی تزیین شده تزیین ژله با ترافل شکلاتی آموزش تزیین جدید ژله در منزل

تزیین ژله با میوه :

تزیین ژله با میوه با دو روش مجزا انجام میگیرد. در روش اول می توانید میوه های خرد شده را در قالب بچشینید و سپس روی آن ژله حل شده در آب جوش و اب سرد را ریخته و قالب را در یخچال قرار دهید تا کامل ببند و خودش را بگیرد، بعد از خارج کردن قالب از یخچال، ژله را برگردانده و سطح آن را در صورت تمایل با میوه تزیین نمایید.

تزیین ژله قالبی با میوه آموزش تزیین ژله با میوه تزیین ژله قالبی زیبا و مجلسیتزیین جدید ژله با میوه

در روش دیگر می توانید ژله را در لیوان و یا جام تهیه نموده و بعد از گرفتن ژله روی آن را با انواع میوه ها تزیین کنید. برای زیبایی بیشتر ژله از چند نوع میوه استفاده نموده و آنها را به زیبایی بر روی ژله بچینید.

تزیین ژله با میوه تزیین ژله در جام با میوهتزیین ژله در لیوان

آموزش تزیین ژله آکواریومی :

ژله آکواریومی یکی از ژله های زیبا و جالب است که می توانید آن را برای تولد و مهمانی های خودمانی خصوصا جمع های که کودکان در آن حضور دارند تهیه نمایید. ژله آکواریومی از جمله ژله های زیبایی است که با پودر ژله تمشک آبی تهیه می شود و سپس با شکلات سنگی، پاستیل هایی به شکل ماهی و حیوانات دریایی و دیگر وسایل تزیینی، تزیین می گردد. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین ژله آکواریومی را نشان می دهند.

آموزش تزیین ژله مدل ژله آکواریومی ژله آکواریومی با پاستیل تزیین ژله برای تولد بچه ها آموزش تزیین انواع ژله

تزیین ژله در جام و لیوان :

برای تهیه ژله یک نفره می توانید از جام و لیوان های مختلف استفاده نموده و ژله را بعد از حل شدن در آب در ظروف تهیه شده بریزید و بعد از اینکه ژله ها کامل گرفت، روی آن را به دلخواه و با خوردنی های تزیینی زیبا و متنوع تزیین نمایید. تصاویر زیر می توانند الگوی مناسبی در این زمینه برای برای تزیین ژله بستنی و ژله ساده در لیوان و جام می باشند.

  تزیین ژله تک نفره تزیینات ژله مجلسی ژله آکواریومی در لیوانژله مجلسی و زیبا در جام

تزیین ژله فانتزی :

آنچه که در آموزش تزیین ژله باید یادآور شویم، استفاده از خلاقیت و ابتکار برای نتیجه گیری بهتر است. شما می توایند هر نوع ژله و دسری را با استفاده از ایده های خلاقانه و با روش های متنوعی تزیین نمایید، برای این کار سعی کنید به هماهنگی رنگ ژله ها و همچنین تزیینات به کار برده شده توجه نمایید و ژله تهیه شده را به بهترین شکل تزیین کنید. عکش های زیر ایده های قابل توجهی در این زمینه محسوب می شوند.

آموزش تزیین ژله قالبی تزیین ژله مجلسی مدل های تزیین ژله مجلسی مدل های تزیین ژله بستنی آموزش تزیین انواع ژله در قالب

امیدواریم آموزش تزیین ژله که در این مطلب ارائه دادیم توانسته باشد شما را با نحوه صحیح و همچنین ایده های جدید و متنوع در زمینه تزین ژله های مختلف آشنا سازد، از شما دوستان هنرمند و با سلیقه دعوت می نماییم با کلیلک بر روی تزیین ژله از دیگر مدل ها و آموزش های زیبا و متنوع در این زمینه دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید