تصاویر تزیین حلوا با قیف جدید و جالب

3

جدیدترین مدل های تزیین حلوا با قیف و معرفی ایده های زیبا و متفاوت برای استفاده از قیف و ماسوره در تزیین حلوا مجلسی را در این مطلب ارائه می دهیم که با مشاهده این تصاویر زیبا و متفاوت می توانید به راحتی اقدام به تزیین دیس حلوا با زیباترین طرح ها نمایید. در ادام همطلب همراه م اباشید و از مدل ها و ایده های به کار برده شده در این تزیینات نهایت استفاده را ببرید.

مدل های تزیین حلوا با قیف و ماسوره با طرح های زیبا و شیک :

روش ها و ایده های مختلفی برای تزیین حلوا مجلسی وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین و جالب ترین روش ها تزیین حلوا با قیف است، از این طریق و با استفاده از قیف و ماسوره می توان طرح های متنوع وزیبایی را روی حلوا ایجاد نمود و از این طریق به تزیین حلوا به شکل های مختلف پرداخت. در ادامه عکس های مربوط به قیف و انواع ماسوره مناسب برای تزیین حلوا را مشاهده می فرمایید.

قیف مناسب تزیین حلوامدل قیف و ماسوره

یکی از کاربردهای مهم انواع قیف و ماسوره، تزیین حلوا به صورت تک نفره می باشد، بدین منظور اغلب از انواع نان بستنی و کپسول شیرینی استفاده می گردد و حلوا با قیف داخل آنها ریخته می شود و فرم دلخواه را می گیرد. عکس های زیر نمونه هایی از تزیین حلوا یک نفره را نشان می دهند که هر یک با استفاده از ماسور هایی خاص تزیین شده اند.

تزیین حلوا تک نفره تزیین حلوا با قیف تزیین ساده حلوا تزیین حلوا مجلسی تزیین حلوا با نان بستنی قیفی تزیین حلوا در نان بستنی

یکی از تزیینات زیبا و شیک و مدل های پرطرفدار، تزیین حلوا با گل های تهیه شده با حلواست که بدین منظور باید از ماسوره های مناسب این کار استفاده نمود. البته تزیین حلوا با قیف به شکل گل نیاز به کمی تمرین و کسب تجربه دارد، البته در صورتی که در تزیین کیک با خامه مهارت داشته باید، می توانید به راحتی اقدام به تزیین دیس حلوا با قیف و ماسوره نمایید. در ادامه تصاویری زیبا از انواع مدل های تزیین حلوا به شکل گل را مشاهده می فرمایید که هر یک ایده قابل توجهی برای تزیینات شما محسوب می گردند.

تزیین حلوا دو رنگتزیین دیس حلوا با قیفتزیین حلوا دو رنگتزیین حلوا با قیفتزیین ساده حلواتزیین حلوا نذری با قیفتزیین حلوا به شکل گل با قیف و ماسورهتزیین حلوا با قیف و ماسوره

حلوا مجلسی اغلب به صورت دو رنگ تهیه می گردد که زیبایی و جلوه خاص و متفاوتی نیز دارد. در صورت دلخواه می توانید دیس را با حلوای رنگ روشن تر پر نموده و سپس سطح آن را با حلوای تیره و با استفاده از قیف تزیین نمایید. در ادامه عکس های زیبای تزیین حلوا با این روش را مشاهده می فرمایید که در این مدل برخلاف تزیین حلوا با قاشق و سیخ نیازمند دو رنگ حلوا هستید تا جلوه بیشتری به دیس حلوا مجلسی ببخشید.

تزیین جالب حلوا مجلسیتزیین دیس حلوا مجلسی و زیباتزیین روی حلوا با قیف و ماسورهتزیین حلوا دو رنگ مجلسیتزیین شیک حلوا با قیفتزیین روی حلوا با قیفتزیین حلوا نذری جدید و زیبا

جدیدترین و زیباترین مدل های تزیین حلوا با قیف را ملاحظه نمودید، هر یک از این عکس ها و تصاویر می توانند الگوی مناسبی برای انجام تزیینا تمختلف توسط شما باشند و با الگوبرداری از آنها زیباترین تزیینات را انجام دهید. اما در صورتی که تمایل دارید قبل از انجام تزیینات مختلف با دیگر مدل ها و ایده نیز آشنا شوید، می توانید با مراجعه به بخش تزیین دسر از تزیینات متفاوت با روش های جدید و زیبا دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

3 دیدگاه

یک نظر دهید