تزیین کیک با گاناش با متفاوت ترین ایده ها و خلاقیت های کاربردی

0

زیباترین مدل های تزیین کیک با گاناش و ایده های جالب و جدید برای تزیین کیک خانگی با گاناش را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با مشاهده آنها و همچنین الگوبرداری از طرح ها و مدل های زیبای آن می توانید بهترین و شیک ترین تزیین کیک را در منزل انجام دهید. در ادامه مطلب همراه ما باشید و از جذاب ترین تزیینات کیک با گاناش دیدن فرمایید.

عکس های تزیین کیک با گاناش و خامه با ایده های جدید :

استفاده از گاناش یکی از ابده های جالب و در دسترس است که اغلب برای تزیین کیک های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. تزیین کیک با گاناش به راحتی انجام می گیرد و می تواند ایده جالبی برای تزیین کیک خانگی توسط شما باشد. برای تهیه گاناش باید مقداری شکلات تخته ای ذوب شده را با خامه مخلوط نمایید و سپس سطح کیک خامه کشی شده و یا ساده را با آن تزیین نمایید. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین کیک ساده با گاناش را مشاهده می فرمایید که هر یک ایده جالبی برای تزیینات شما محسوب می گردند.

تزیین کیک با گاناشتزیین کیک های زیبا با گاناشتزیین کیک خانگی با گاناشتزیین کیک شکلاتی با گاناشتزیین زیبای کیک با گاناش

تزیین کیک خامه ای با گاناش :

از گاناش اغلب در تزیین کیک شکلاتی استفاده می شود، برای نتیجه گیری بهتر می توانید از مقداری خامه و یا شکلات های مختلف نیز در کنار گاناش استفاده نموده و سطح کیک را با آنها تزیین نمایید. توجه داشته باشید که تزیین کیک با گاناش بسیار راحت است و با استفاده از ایده های خلاقانه می توان بهترین تزیین را انجام داد.

تزیین کیک با شکلات و گاناشتزیین روی کیک با گاناشتزیین کیک تولد با گاناشتزیینات کیک با گاناش و خامهتزیین کیک با خامه و گاناش

تزیین کیک تولد با گاناش :

علاوه بر خامه استفاده از میوه های فصل نیز می تواند ایده جالبی در کنار استفاده از گاناش برای تزیین کیک های مختلف باشد. در ادامه نمونه هایی از تزیین کیک تولد با گاناش را مشاهده می فرمایید که در تزیین روی آنها علاوه بر گاناش از خامه و میوه نیز استفاده شده است.

تزیین کیک با روکش گاناشتزیین جدید کیک با گاناشتزیین زیبای کیک شکلاتیتزیین کیک تولد با شکلاتتزیین کیک با گاناش فرم گرفتهتزیین کیک سالگرد ازدواج با گاناش

تزیین کیک نامزدی با گاناش :

یکی از خاصیت های جالب گاناش براق بودن آن است، به همین دلیل به تنهایی نیز برای تزیین کیک های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد، اما اگر ترجیح می دهید تزیین کیک شما کمی متفاوت تر باشد می تواند از گل های تزیینی مخصوص تزیین کیک بر روی گاناش استفاده نمایید. این گل ها جذابیت خاصی به کیک شما می بخشند و می توانند زینت بخش کیک برای مناسبت های مختلف خصوصا کیک نامزذی و یا سالگرد ازدواج باشند. عکس های زیر الگوهای جذاب و متنوعی در این زمینه می باشند.

تزیین زیبای کیک با گاناشتزیینات کیک با گاناشعکس کیک با گاناش و شکلاتتزیین کیک با گاناش و خامهتزیین زیبای کیک با گاناشتزیین زیبای کیک با گاناش

با جدیدترین ایده ها برای تزیین کیک با گاناش آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و جالب بهترین و شیک ترین تزیین کیک را انجام دهید. همچنین می توانید در بخش تزیین کیک از دیگر ایده ها و مدل های تزیینات کیک های مختلف دیدن فرمایید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید