تزیین ترشی با روش های زیبا و متفاوت برای مهمانی ها

0

جدیدترین مدل های تزیین ترشی و تزیینات ظرف ترشی با ایده های زیبا و متنوع را در این مطلب مشاهده نموده و با جدیدترین روش های تزیین زیبای ترش برای مهمانی آشنا می شوید که هر یک از این مدل های زیبا می توانند ایده قابل توجهی در زمینه سفره آرایی شما باشند. در ادامه مطلب با این مدل های تزیینات ترشی همراه ما باشید و از ایده های به کار برده شده نهایت استفاده را ببرید.

تزیین ترشی مجلسی زیبا و شیک با ایده های جدید :

روش های متعددی برای تزیین ترشی وجود دارد که با به کارگیری آنها می توانید زینت بخش سفره غذای خود باشید. تزیین ماست و ترشی به این دلیل که جز غذاهای اصلی محسوب نمی گردند گاهی نادیده گرفته می شوند، اما باید توجه داشت که انجام این تزیینات نقش مهمی در زیبایی سفره شما دارند. البته همانگونه که می دانید ترشی را به دلیل فرم ظاهری، نمی توان خیلی تزیین نمود و تزیینات اصلی در حقیقت در هنگام تهیه ترشی انجام می گیرد که می توان مواد اولیه را به شکل های مختلف برش زد و بعد با استفاده از آنها ترشی های زیبایی تهیه نمود که در زمان سرو می توانند زینت بخش سفره باشند. لبو از جمله مواردی است که قبل از تهیه به راحتی با قالب های مخصوص شیرینی پزی فرم می گیرد و در نتیجه ترشی زیبا و خاصی خواهید داشت.

تزیین ترشی عروسترشی لبو خوشمزهترشی لبو خوشمزه و زیبا

از جمله ترشی های خوشمزه و پرطرفدار می توان به ترشی بادمجان و همچنین ترشی کلم و گل کلم اشاره نمود که دارای ترکیب رنگ زیبایی می باشند و می توان در کنار تزیین سالاد و ماست از آنها در سفره غذا استفاده نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از این مدل ترشی ها را نشان می دهند که هر یک می توانند ایده جدید و جالبی برای تزیینات شما باشند.

تزیینات ترشی تزیین جدید ترشیتزیین زیبای ترشیتزیین ظرف ترشیتزیین ساده ترشی با گل کلم

در صورتی که قصد دارید از ترشی در مهمانی ها استفاده نمایید می توانید از ایده های به کار برده شده در تزیین مجلسی ترشی استفاده نمایید و از این طریق تزیین سفره شام و میز غذا و همچنین پذیرایی زیبا و متفاوتی داشته باشید.

تزیین ترشی مجلسیتزیین سینی ترشیتزیین ظرف ترشی سرسفره

تزیین شیشه ترشی :

در اغلب مواقع ترشی داخل شیشه های ساده تهیه می شود، اما با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید ترشی ها را از قبل از تهیه تزیین نموده و سپس آنها را به بهترین شکل داخل شیشه های ترشی قرار دهید. همچنین می توانید با استفاده از ایده های جدید و شیک درب شیشه های ترشی را به زیباترین شکل تزیین نمایید که مدل های زیر می توانند الگوی جدید و مناسبی در این زمینه باشند.

تزیین شیشه ترشی تزیین جدید ترشی تزیین ترشی یخچال عروس تزیینات شیشه ترشی شیشه ترشی جدید تزیین ظرف ترشی تزیین شیشه ترشی عروس

امیدواریم ایده های به کار برده شده در رابطه با تزیین ترشی برای شما نیز مفید و جالب بوده باشد و با الگوبرداری از این مدل های زیبا و شیک بهترین تزیین را برای ظرف ترشی داشته باشید. همچنین می توانید برای آشنا با دیگر تزیینات و ایده های متنوع و جالب به بخش تزیین دسر مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید