تزیین طالبی با روش های جدید و متفاوت (۱۳ تزیین جذاب)

0

تزیین طالبی با ایده های جدید و خلاقانه و حکاکی روی طالبی را می توان یکی از میوه آرایی های زیبا خصوصا برای فصل تابستان دانست. برای انجام تزیینات طالبی روش های متعددی وجود دارد که به کارگیری هر یک منجر به داشتن میوه هایی زیبا و جذاب می شود. در این مقاله قصد داریم با معرفی جدید مدل های تزیین و میوه آرایی طالبی، الگوهایی در جهت انجام این تزیینات را معرفی نماییم. تا پایان ما را همراهی نمایید.

عکس های تزیین طالبی جدید و زیبا و حکاکی روی طالبی :

یکی ساده ترین روش ها برای تزیین طالبی برش زدن آن به شکل های مختلف و زیبا است که منجر به ایجاد طرح های جدید می شود. با این کار می توانید طالبی را به شکل پرنده و یا سبد میوه تزیین نمایید. البته برای زیبایی بیشتر میوه آرایی خود می توانید از میوه های دیپگر نیز برای تزیین در کنار طالبی استفاده نمایید.

تزیین ساده طالبی برای مهمانیتزیین جدید طالبی به شکل پرندهمیوه آرایی طالبی

از دیگر روش های جالب و جذاب در این زمینه، استفاده از هنر زیبای حکاکی روی طالبی است. در این روش که مشابه تزیین هندوانه انجام می گیرد، بهتر است از طالبی های سفت استفاده شود تا در حین حکاکی خرد نگردد.

تزیینات جدید طالبیحکاکی روی طالبی و خربزهتزیین ساده طالبیآموزش حکاکی گل روی طالبیمدل طالبی تزیین شده زیبا

در ادامه تصاویری دیگر از جدیدترین مدل های حکاکی گل بر روی طالبی را مشاهده می فرمایید که از این روش ها می توان برای تزیین خربزه نیز استفاده نمود.

حکاکی روی طالبیتزیین جدید طالبی و خربزهتزیین طالبی جدیدتزیینات زیبای طالبیتزیین طالبی شیک و زیبا

جدیدترین و زیباترین مدل های تزیین شیک و ساده طالبی را مشاهده نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این طرح های زیبا بتوانید جذاب ترین تزیینات را بریا مناسبت های مختلف انجام دهید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش میوه آرایی از دیگر مدل ها و آموزش ها در این زمینه استفاده نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید