تزیین برنج با زعفران مجلسی با روش های شیک و متفاوت

0

جدیدترین مدل ها و عکس های تزیین برنج با زعفران و ایده هایی برای تزیین برنج قالبی با زعفران و زرشک را در این مطلب مشاهده نموده و با استفاده از این تزیینات زیبا و جالب به تزیین برنج در منزل بپردازید و پلو و برنج را برای مهمانی ها و مجالس مختلف با زیباترین و شیک ترین طرح و مدل تزیین نمایید. در ادامه ما را با مشاهده این تزیینات زیبا همراهی نموده و از عکس های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

عکس های تزیین برنج با زعفران برای مهمانی و مجلس :

روش های مختلفی برا تزیین برنج وجود دارد که اغلب خانم های هنرمند و کدبانو با استفاده از آنها پلو یا برنج را به بهترین شکل تزیین می نمایند. یکی از روش های رایج و در عین حال زیبا و دوست داشتنی برای انجام این تزیینات استفاده از زعفران است. همانطور که می دانید تزیین برنج با زعفران علاوه بر زیبایی بخشیدن به غذای شما، به دلیل ترکیب زعفران که ماده غذایی گرمی می باشد با برنج که طبع سرد دارد بسیار مفید است و از این طریق می توان از خواص هر دو به بهترین شکل استفاده نمود. در صورتی که تمایل دارید برای تزیین برنج مجلسی تنها از زعفران استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم از یکی از طرح ها و مدل های زیر الگو برداری نموده و با استفاده از ان سطح برنج ساده و یا پلو قالبی خود را تزیین نمایید.

تزیین برنج ساده با زعفرانتزیین پلو زعفرانیتزیین برنج در قالب ژلهتزیینات زیبای برنج با زعفرانتزیین جدید برنج با زعفران و زرشکتزیین مجلسی برنجتزیین روی برنج با زعفران

تزیین برنج با زرشک و زعفران :

استفاده از زرشک در کنار زعفران برای تزیین پلو یکی دیگر از ایده های جالب و رایج است که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با ایده های خلاقانه و زیبا سطح برنج را با زعفران دم کرده و زرشک به بهترین شکل تزیین کنید. همانطور که قبلا در تزیین زرشک پلو نیز گفتیم، استفاده از زرشک در تزیین انواع برنج به دلیل رنگ سرخی که دارد زیبایی خاصی به غذا می بخشد. در ادامه نمونه هایی از این سبک تزیین برنج با زعفران و زرشک را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای انجام تزیینات شما باشند.

تزیین برنج با زرشک و زعفرانتزیین ساده برنج با زعفرانتزیین دیس برنج با زعفرانتزیین برنج جدید و زیباتزیین برنج قالبی مجلسی با زعفران و زرشکتزیین برنج مجلسی با زعفرانتزیین برنج به شکل ماهی با زعفران و زرشک

تزیین برنج قالبی با زعفران :

پخت برنج قالبی به شما کمک می کند پذیرایی شیک و متفاوتی داشته باشید. برای زیبایی این نوع برنج، در هنگام طبخ و قبل از ریختن برنج در قالب مقداری از آن را زعفرانی نموده و برنج را به صورت دو رنگ در قالب بریزید. البته می توانید سطح برنج را بعد از خارج نمودن از قالب با زعفران تزیین نمایید اما با روش بالا نتیجه بهتری می گیرید. توجه داشته باشید که برای تزیین برنج قالبی با زعفران و یا تزیین ته چین قالبی از دیگر مواد غذایی از جمله زرشک نیز می توان استفاده نمود و از این طریق زیبایی بیشتری به غذای خود ببخشید.

تزیین برنج قالبی با زرشک و زعفرانتزیین برنج قالبیتزیین برنج قالبی با زعفرانپلو قالبی تزیین شدهتزیین برنج با زعفران جدید و زیباتزیین پلو قالبی با زعفرانتزیین شیک برنج با زعفرانتزیین برنج با زعفران

امیدواریم با الگوبرداری از طرح های ارائه شده بتوانید زیباترین و جذاب ترین تزیین برنج با زعفران را برای مجالس و مهمانی ها انجام دهید. همچنین می توانید در بخش تزیین غذا از دیگر طرح ها و ایده ها برای تزیینات غذاهای مختلف دیدن نموده و از این مدل های زیبا برای انجام تزیینات مختلف استفاده نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید