تزیین آناناس و جدیدترین ایده ها برای میوه آرایی آناناس

1

آناناس یکی از انواع میوه های خوشمزه و پر خاصیت است که می توانید از آن برای پذیرایی از مهمان های خود در مجالس و مهمانی ها مخصوصا مراسم ویژه شب یلدا استفاده کنید. در ادامه این مطلب نمونه هایی از تزیین آناناس را با جدیدترین ایده ها را مشاهده خواهید کرد.

تزیین میوه یکی از کارهایی است که نیازمند مهارت و صبر است و بیشتر کدبانوهای ایرانی به میوه آرایی علاقه مند هستند یکی از میوه هایی که با روش های زیبایی می توانید آن را تزیین کنید آناناس است که در ادامه این مطلب تصاویری از تریین آناناس را در اختیار شما کدبانوهای عزیز ایرانی قرار داده ایم.

تزیین متفاوت آناناس

تزیین آناناس و میوه آرایی آناناس با ایده های جالب

آناناس از میوه های با طعم و مزه بی نظیر است و اگر به زیبایی تزیین شود می تواند بهترین میوه برای پذیرایی از مهمان ها در مراسم مختلف باشد. نمونه هایی از شیوه های مختلف تزیین آناناس را در مطلب زیر ارائه داده ایم.

آناناس تزیین شده با موز تزیین زیبا آناناس به شکل حیوانات تزیین برش های آناناس به شکل پروانه

تزیین کردن آناناس به شکل پروانه

تزیین های مختلف آناناس

میوه آرایی آناناس به شکل پرنده با تزیینات مختلف

برای تزیین کردن آناناس روش های مختلفی وجود دارد و شما می توانید آناناس را به شکل پرنده های مختلف نظیر طاووس و طوطی و خروس و … تزیین کنید. اگر برای اولین بار است که می خواهید آناناس را تزیین کنید بهتر است که از روش های ساده تر استفاده کنید و بعد پیدا کردن مهارت کافی در تزیین کردن آناناس آن را با اشکال مختلف و پر کار تزیین کنید.

تزیین آناناس به شکل جغد تزیین کردن آناناس به شکل طاووس آناناس تزیین شده به شکل پرنده های مختلف تزیین آناناس به شکل خروس

آموزش تزیین میوه آناناس به شکل طوطی

برای تزیین کردن آناناس به شکل طوطی می توانید مانند روش زیر عمل کنید:

تزیین زیبا آناناس به شکل طوطی
ابتدا ۵ سانتی متر از قسمت بالای آناناس را برش بزنید و جدا کنید و سپس پایین آناناس را به کمک یک چاقوی تیز خالی کنید و تکه های درون آناناس را خرد کنید و داخل آن بریزید برای درست کردن سر طوطی هم می توانید قسمت قرمز آناناس را به شکل مخروطی برش دهید. بدن طوطی را می توانید از برگ های آناناس درست کنید و آن ها را به شکل حجم دار کوتاه فرم دهید برای منقار طوطی هویج می تواند ایده خوبی باشد به این ترتیب که می توانید  ۳ میلی متر از هویج را ببرید و سپس منقار طوطی را با کمک خلال دندان بر روی طوطی ثابت کنید. برای درست کردن چشم های طوطی نیز می توانید با نوک چاقو در قسمت سر طوطی به عمق دانه های فلفل سوراخ هایی را ایجاد کنید و دانه های فلفل را  در درون سوراخ ها به آرامی جای دهید.

تزیین کردن آناناس به شکل طوطی تزیین آناناس زیبا آناناس تزیین شده زیباترین نمونه های تزیین برای آناناس روش های تزیین زیبا آناناس

تزیین آناناس شب یلدا

تزیین سبد میوه برای شب یلدا یکی از مهم ترین کارهایی است که باید با وسواس و دقت زیادی انجام شود. تزیین آناناس و تزیین هندوانه از انواع میوه آرایی هایی هستند که برای شب یلدا می توانید استفاده کنید. تزیین کردن آناناس با میوه هایی نظیر انگور و توت فرنگی امکان پذیر است و شما می توانید درون آناناس را خالی کنید و این نوع میوه ها را به همراه برش های آناناس در درون آناناس با چیدمانی زیبا قرار دهید.

تزیین آناناس با میوه های مختلف

در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با مدل هایی از تریینات مختلف آناناس برای شب یلدا آشنا سازیم. این مدل تزیینات راحت و کاربردی هستند و می توانید با کمی صبر و دقت آناناس را در سبد میوه شب یلدا با تزیین زیبایی قرار دهید.

تزیین آناناس برای شب یلدا

با استفاده از گیره های پلاستیکی رنگی که به عنوان چوب بلال از آن ها استفاده می شود می توانید برش های آناناس را به زیبایی تزیین کنید فقط کافی است برش های آناناس را به این گیره ها متصل کنید تا بتوانید تزیینات زیبا و متفاوتی برای شب یلدا داشته باشید.

تزیین ساده آناناس برای شب یلدا

تزیین میوه آناناس به شکل درخت مخصوص شب یلدا

تزیین کردن آناناس برای شب یلدا تزیین کردن آناناس با انگور

زیباترین و بهترین روش های تزیین آناناس با روش های خلاقانه را در این مطلب مشاهده کردید شما می توانید به راحتی از این نمونه ها الهام بگیرید و آناناس را به بهترین شکل برای مهمانی های مختلف تزیین کنید.

اشتراک گذاری

1 دیدگاه

یک نظر دهید