تزیین شیرینی برای مناسبت های مختلف سال

0

جدیدترین و زیباترین مدل های تزیین شیرینی خانگی و ایده های متنوع و زیبا برای تزیین انواع شیرینی در منزل را در این مطلب ارائه می دهیم که هر یک از این مدل ها و ایده ها می توانند به شما برای تزیین زیبای شیرینی برای مناسبت های مختلف کمک کنند و هر یک ایده قابل توجهی برای انجام تزیینات شما باشند. در ادامه مطلب با مشاهده این مدل های زیبا و شیک و تزیینات متنوع برای انواع شیرینی ما را همراهی نمایید.

تزیین شیرینی خانگی و شیرینی عید با ایده های جدید و زیبا :

ایده های متنوع و جالبی برای تزیین شیرینی های مختلف وجود دارد که می توان با توجه به نوع شیرینی و همچنین ذائقه افراد مختلف تزیین خاص و ویژه ایی را انتخاب نمود. یکی از روش های ساده و در عین حال جالب برای تزیین روی شیرینی استفاده از خمیر فوندانت است. در این روش همچون تزیین کیک خانگی عمل می نماییم و سطح شیرینی های آماده را با طرح های دلخواه و زیبا تزیین می نماییم.

تزیین شیرینی با آیسینگشیرینی تزیین شده زیباتزیین شیک و مجلسی شیرینیتزیینات شیرینی با کرم رویالتزیین روی شیرینی با آیسینگ

برای نتیجه گیری بهتر در انجام تزیینات شیرینی سعی کنید با توجه به مدل شیرینی، تزیین مناسب را انتخاب کنید. مثلا برای شیرینی های حجم دار همچون تزیین کاپ کیک عمل نموده و سطح و دیواره هی شیرینی را تزیین نمایید اما در دیگر مدل ها مثل انواع شیرینی عید می توان از طرح ها و ایده های ساده تر در حین پخت شیرینی استفاده کرد.

تزیین شیرینی خانگیتزیین روی شیرینی با شکلات تخته ایتزیینات شیرنی تر جدیدشیرینی خانگی تزیین شدهتزیینات جدید شیرینی

تزیین شیرینی با آیسینگ ( کرم رویال ) :

یکی از جالب ترین و جذاب ترین تزیینات شیرینی استفاده از آیسینگ است که اغلب برای تزیین کیک و شیرینی به کار می رود. با کمی دقت می توانید ایسینگ یا کرم رویال را در منزل تهیه نموده و با آن طرح های زیبا و متنوعی را بر روی شیرینی ها ایجاد نمایید. تصاویری زیر نمونه هایی از این تزیینات را نشان می دهند که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای تزیینات شما باشند.

تزیین ساده شیرینیتزیینات جدید شیرینیتزیینات شیرینی با کرم رویالتزیین شیرینی بله برونتزیین جدید شیرینی و کیکتزیین رمانتیک شیرینیتزیینات ساده شیرینی

تزیین روی شیرینی تر :

شیرینی تر یکی از شیرینی های خوشمزه است که طرفداران زیادی دارد. این شیرینی از لحاظ ظاهر و مدل تنوع زیادی دارد که اغلب با خامه، ژله و میوه های فصل تزیین می شود. در این بخش به معرفی جدیدترین تزیینات شیرینی های تر می پردازیم که با الگوبرداری از این مدل های زیبا می توانید شیرینی هایی را که در منزل تهیه می نمایید به بهترین شکل تزیین نمایید.

تزیین روی شیرینیشیرینی تر تزیین شدهتزیینات شیرینی جدیدتزیینات شیرینی با میوه

امیدواریم از مشاهده مدل های متنوع تزیین شیرینی لذت برده باشید و با ایده گرفتن از این طرح های زیبا و جالب بهترین تزیینات شیرینی را در منزل انجام دهید. همچنین می توانید در بخش تزیین کیک و شیرینی با دیگر طرح ها و تزیینات جدید و زیبا آشنا شوید و از مدل های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.-

اشتراک گذاری

یک نظر دهید