تزیین ژله رولی با روش های جدید و متفاوت

0

ایده های خلاقانه و جدید برای تزیین ژله رولی و معرفی جدیدترین مدل ها و تزیینات ژله رولی در ظرف را در این مطلب ارائه می دهیم و شما را با ایده های جدید در زمینه تزیینات ژله رولی اشنا می سازیم که هر یک از این مدل های زیبا می توانند ایده جالبی برای تزیینات شما باشند و با استفاده از آنها بهترین و زیباترین تزیینات ژله را داشته باشید. در ادامه با مشاهده این طرح ها و مدل های زیبا و متنوع همراه ما باشید.

ایده های جدید و خلاقانه برای تزیین ژله رولی مجلسی :

ژله رولی یکی از زیباترین و در عین حال ساده ترین مدل های ژله است که به راحتی تهیه می گردد و دارای طعم و مزه بی نظیری نیز می باشد. تزیین ژله رولی به دلیل ظاهر ساده و یکنواخت این نوع ژله دارای تنوع زیادی نیست، با این حال با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید تزیین ژله زیبایی انجام دهید. یکی از روش های ساده و پرکاربرد نحوه چیدن ژله ها در ظرف و استفاده از چند رنگ ژله رولی در کنار هم است که زیبایی و جذابیت خاصی دارند.

تزیین ژله رولی با شکلاتژله رولی مجلسیتزیین ساده ژله رولیتزیین ژله رولی مجلسی در ظرفتزیینات جدید ژله رولتیتزیین ژله رولتیتزیین ژله رولی برای مهمانیتزیین ساده ژله رولی در دیس

در صورت تمایل به ایجاد تنوع در تزیین این نوع ژله می توانید ژله های رولی آماده شده را درون قالب قرار داده و قالب را با دیگر ژله ها پر نموده و داخل یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد. سپس ژله قالبی را برش زده و از تزیین زیبای خود لذت ببرید.

تزیین دسر با ژله رولیتزیین دسر با ژله رولیتزیین زیبای ژله رولی

یکی دیگر از ایده های جالب و قابل توجه تزیین ژله رولی به شکل گل رز است که بدین منظور در زمان برش زدن ژله ها می توانید آنها را به صورت دالبری و هلالی برش بزنید تا بعد از پیچیدن ژله به شکل گل رز در آید سپس آنها را در ظرف مناسب بچینید.

ژله رولی به شکل گلتزیینات جدید ژله رولیژله رولی به شکل گل رزتزیین زیبای ژله رولی تزیین ساده ژله رولی

همچنین در صورت دلخواه می توانید ژله ها را درون جام های شیشه ایی و در کنار دیگر ژله ها قرار دهید و به این صورت دارای تزیین ژله مجلسی و شیکی شوید. از این روش اغلب در تزیین ژله بستنی و دیگر دسرها نیز استفاده می شود. تصاویر زیر می توانند الگویی جدید و زیبا در این زمینه باشند.

تزیین شیک ژله رولتیتزیین مجلسی ژله رولیتزیینات ژله رولی در جام

امیدواریم با الگوبرداری از مدل های تزیین ژله رولی ارائه شده در این مطلب بتوانید تزیینات دلخواه و ایده آل خود را انجام دهید. همچنین می توانید از دیگر طرح ها و مدل های جدید و متنوع در بخش تزیین ژله نیز الگوبرداری نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید