تزیین سفره افطار برای مهمانی های ماه مبارک رمضان

0

زیباترین مدل های تزیین سفره افطار و ایده هایی برای سفره آرایی سفره افطار برای مهمان را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با مشاهده این مدل های زیبا و جذاب می توانید زیباترین تزیینات را برای سفره افطار خود داشته باشید و بهترین مراسم افطاری را در ماه مبارک رمضان برگزار نمایید. در ادامه با جدیدترین و شیک ترین تزیینات سفره افطار همراه ما باشید و از مدل ها و ایده های مطرح شده نهایت استفاده را ببرید.

عکس ها و مدل های تزیین سفره افطار جدید و زیبا :

اغلب خانم های هنرمند و باسلیقه که در ماه رمضان اقدام به برگزاری افطاری و دعوت از مهمان برای صرف افطار می نمایند سعی دارند با استفاده از ایده های جدید و جذاب به تزیین سفره افطار بپردارند و علاوه بر ثواب افطاری دادن، از هنر و سلیقه خود در این زمنیه نهایت استفاده را ببرند. به همین منظور در این بخش قصد داریم به معرفی مدل های متنوع و زیبای سفره آرایی سفره افطار بپردازیم که هر یک از این تصاویر و مدل ها می توانند انتخاب مناسبی برای تزیینات شما باشند و با الگوبرداری از آنها بهترین چیدمان سفره افطار را داشته باشید. اولین مسئله ایی که در این رابطه با آن روبرو هستید، تزیین اجزا سفره افطار است که در ادامه به معرفی هر یک از آنها می پردازیم.

تزیین خرما سفره افطار :

خرما یکی از اجزاء ضروری سفره افطار است که قبل از هر چیزی مورد توجه قرار می گیرد. برای تزیین خرما سفره افطار می توانید از روش های ساده استفاده نموده و خرما را به بهترین شکل در ظروف تعیین شده و مناسب بچینید. برای تزیین خرمای سفره افطار می توان از کنجد، بادام، پسته و گردو نیز استفاده نمود و از این طریق زیبایی بیشتری به ظرف خرما خود بخشید.

تزیین خرما سفره افطار  تزیین خرما ساده برای افطار تزیین ساده خرما افطاریتزیین جدید خرما برای افطاری

تزیین نان پنیر سبزی :

در کنار همه غذاهای موجود در سفره افطار، نان پنیر سبزی نیز وجود دارد که اغلب خانم های با سلیقه و هنرمند سعی می کنند به تزیین نان پنیر سبزی سفره افطار بپردازند. تصاویر زیر چند نمونه از این نوع تزیینات با روش های ساده و متنوع را نشان می دهند که هر یک از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند.

تزیین نان پنیر سبزی سفره افطار  تزیین اجزا سفره افطار تزیین زیبای سفره افطارساندویچ نان و پنیر وسبزی برای سفره افطار

تزیین سبزی خوردن سفره افطار :

با استفاده از تربچه و پیازچه های تزیین شده زیبا می توانید سطح سبزی خوردن را به بهترین شکل تزیین نمایید. ظرف سبزی خوردن به این دلیل که دارای رنگ های جذاب و زیبا است می تواند نقش مهمی در چیدمان و تزیین سفره افطار داشته باشد، ضمن اینکه استفاده از سبزی خوردن در وعده افطار به دلیل خواص و فواید زیاد، بسیار توصیه شده است. عکس های زیر مربوط به تزیین سبزی خوردن برای سفره افطار می باشند که هر یک ایده جالبی برای تزیینات شما محسوب می گردند.

تزیین سبزی خوردن سفره افطار تزیین سبزی خوردن جدید تزیین سبزی با تربچه برای سفره افطار تزیینات سبزی خوردن افطاری

تزیین آش سفره افطار :

آش و سوپ را نیز می توان یکی از اجزاء اصلی سفره افطار دانست که اغلب در این وعده در کنار سایر غذاها سرو می گردد، برای زیبایی بیشتر سفره افطار خود به تزیین آش و سوپ بپردازید و از این طریق به بهترین شکل از هنر و سلیقه خود در سفره آرایی سفره افطار و تزیین اجزا آن استفاده نمایید.

تزیین آش رشته سفره افطار تزیین آش رشته افطاری تزیین سفره افطار تزیین جدید آش رشته

سفره آرایی سفره افطار :

بعد از تزیین اجزا سفره افطار، به چیدمان کلی آن می پردازیم. توجه داشته باشید که برای این کار بهتر است به گونه ایی سفره را بچینید و وسایل و ظروف را قرار دهید که از در دسترس بودن همه اجزاء اطمینان داشته باشید. تزیین سفره افطار و چیدمان صحیح آن، به خوبی سلیقه و هنر شما را نشان می دهد پس سعی کنید با استفاده از خلاقیت و ابتکار و همچنین الگوبرداری از تزیینات متنوع، بهترین و زیباترین سفره افطار را داشته باشید.

تزیین سفره افطار جدید sofre eftar (19) تزیین زیبای سفره افطار سفره آرایی سفره افطار  تزیین و چیدمان سفره افطار زیباتزیین سفره افطار جدید برای مهمان

با جدیدترین و زیباترین ایده ها برای تزیین سفره افطار آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و متنوع بتوانید بهترین تزیینات سفره افطار را انجام دهید. همچنین می توانید در بخش سفره آرایی از دیگر مدل ها و تزیینات مختلف و زیبا در رابطه با چیدمان و تزیین سفره های مختلف آشنا شوید. در این روزهای زیبا و پربرکت، ما را نیز از دعای خیرتان بی بهره نگذارید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید