تزیین کیک با شکلات های مختلف با روش های نو

0

روش های متعددی برای تزیین کیک با شکلات وجود دارد که با استفاده از آنها می توان زیباترین تزیین کیک تولد و مناسبت های مختلف را داشت. در این مطلب قصد داریم به معرفی جدید ترین مدل های تزیین روی کیک با شکلات بپردازیم که هر یک از این تزیینات و مدل های متنوع می توانند انتخاب مناسبی برای تزیینات شما باشند و با الگوبرداری از آنها جذاب ترین تزیینات را دشاته باشید. در ادامه با مشاهده این مدل های زیبا همراه ما باشید.

مدل های جدید و زیبای تزیین کیک با شکلات تخته ای :

استفاده از انواع شکلات در تزیینات و همچنین تزیین کیک با شکلات های مختلف یکی از رایج ترین ایده هایی است که ممکن است همه ما بارها آنر ا تجربه نموده باشیم. اما آنچه در این میان اهمیت دارد چگونگی انجام تزیین است که با هر یک از روش ها نتیجه ایی متفاوت دارد. همانطور که گفتیم در این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین ایده ها و مدل های تزیین کیک تولد و دیگر کیک ها که با استفاده از انواع شکلات انجام گرفته اند، بپردازیم که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای تزیینات کیک خانگی شما باشند.

تزیین کیک با شکلات آب شده :

برای تزیین کیک های مختلف با شکلات بهترین ایده استفاده از شکلات آب شده است. برای این کار باید شکلات دلخواه را که ممکن است شکلات تخته ای، شکلات سفید، شکلات تلخ و یا هر نوع شکلات دیگری باشد، را با استفاده از روش بن ماری ذوب نمایید. برای این کار ظرف حاوی آب را روی حرارت قرار دهید تا بجوشد، سپس حرارت را خاموش نموده و ظرف شکلات را روی آن قرار داده و اجازه دهید شکلات ها با بخار آب ذوب گردند. البته می توانید برای این کار از مایکروفر نیز استفاده نمایید. سپس شکلات آب شده را روی سطح کیک ریخته و با حرکت ملایم کیک باعث صافی شکلات شوید و روی آن را با انواع شکلات های تزیینی و یا میوه های دلخواه تزیین کنید.

تزیین کیک شکلاتی زیبا و جدیدتزیین ساده کیک با شکلاتتزیین کیک تولد با شکلاتتزیین ساده و آسان کیک با شکلاتتزیین ساده کیک با شکلات تخته ایتزیین کیک ساده با شکلات آب شدهتزیین کیک شکلاتی جدید برای تولد

تزیین کیک شکلاتی خانگی :

کیک شکلاتی یکی از کیک های خوشمزه و خوش طعمی است که طرفداران زیادی دارد. این نوع کیک خوش طعم و بی نظیر را می توانید در منزل تهیه کنید و سپس با استفاده از انواع شکلات روی آن را تزیین نمایید. در ادامه نمونه هایی از تزیین کیک شکلاتی را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند ایده جالبی برای تزیینات شما باشند.

تزیین جدید کیک با شکلاتتزیین کیک قلبی با شکلاتتزیین کیک تولد با شکلات تخته ای تزیین روی کیک تولد با شکلات و خامه کیک شکلاتی تزیین شده برای تولد    تزیین روی کیک با شکلات تزیین روی کیک با شکلات های ریز

تزیین روی کیک با شکلات و خامه :

برای زیبایی بیشتر کیک ها می توانید در کنار شکلات از مخلوط خامه با کاکائو و یا خامه سفید نیز استفاده نمایید و از این طریق جذابیت بیشتری به کیک ببخشید. از این روش اغلب در تزیین کیک تولد و کیک های مناسبت های مختلف استفاده می شود که با مشاهده تصاویر زیر بیشتر با این سبک تزیین کیک با خامه و شکلات آشنا می شوید.

تزیین کیک با شکلات آب شدهتزیین کیک با خامه و شکلاتتزیین کیک با شکلات تخته ایتزیین روی کیک با شکلات و خامهکیک شکلاتی تزیین شده زیبا و جدیدتزیین کیک با شکلات چیپسیتزیین روی کیک با شکلات و توت فرنگی

امیدواریم از مدل های معرفی شده تزیین کیک با شکلات لذت برده باشید و با استفاده از ایده های مطرح شده در این مطلب زیباترین و جذاب ترین تزیینات را انجام دهید. همچنین پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش تزیین کیک از دیگر طرح ها و مدل های زیبا و جدید و همچنین آموزش های ارائه شده در این زمینه نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید