ایده های تزیین کیک با ژله جدید و فوق العاده زیبا

0

جدیدترین مدل های تزیین کیک با ژله برای جشن تولد و مهمانی های مختلف و معرفی انواع کیک جشن تولد تزیین شده با ژله زیبا و شیک را د راین مطلب مشاهده می فرمایید که هر یک از این مدل های زیبا می توانند ایده جالبی برای تزیین کیک شما با استفاده از انواع ژله باشند. در ادامه این مدل های زیبا و جدید را مشاهده نمایید و از طرح های ارائه شده در این مطلب نهایت استفاده را ببرید.

مدل های جدید  و زیبای تزیین کیک با ژله :

تزیین کیک با ژله یکی از روش های ساده و جذاب برای تزیین کیک جشن تولد و کیک های مختلف است که زیبایی و جذابیت خاصی نیز به کیک می بخشد. در کنار استفاده از ژله می توانید از خامه، خمیر فوندانت و… نیز استفاده نمایید و کیک خود را به بهترین شکل تزیین کنید. در ادامه نمونه هایی از تصاویر و عکس های انواع تزیین کیک با خامه و ژله در کنار هم را مشاهده می فرمایید که هر یک از جذابیت خاصی برخوردارند.

تزیین کیک تولد برای بچه هامدل تزیین کیک با ژله و میوهتزیین کیک ساده با ژلهمدل تزیین کیک ژله ایی جدیدکیک تولد تزیین شدهتزیین جدید کیک با ژله و خامهتزیین ساده کیک تولد با ژلهتزیینات جدید کیک تولد با ژلهتزیین کیک با ژله برای جشن تولد

تزیین کیک با ژله بریلو :

ژله بریلو مخوصوص تزیین کیک می باشد و به صورت آماده در بازار موجود است. البته خانم های هنرمند می توانند این نوع ژله را در منزل و با استفاده از پودر آگار آگار تهیه نماند. این نوع ژله را به دلیل رقیق بودن به میزان لازم می توانید با قیف های مختلف مورد استفاده قرار دهید و سطح کیک را به دلخواه تزیین نمایید. این نوع ژله ها را با رنگ های دلخواه تهیه نمایید و به راحتی با استفاده از ان کیک خانگی خود را تزیین کیند. البته توجه داشته باشید که برای تزیین کیک خانگی با ژله بریلو می توانید از خامه و شکلات ذوب شده نیز استفاده کنید و از این طریق بر زیبایی تزیینات خود بیفزایید. در ادامه نمونه ها و مدل های متنوع کیک های تزیین شده با ژله بریلو را مشاهده می فرمایید.

تزیین جدید کیک با ژلهتزیین روی کیک با ژلهتزیین کودکانه کیک با ژله

تزیین کیک آکواریومی با ژله :

انواع مختلف کیک های آکواریومی یکی از مدل های زیبا و جدید کیک محسوب می گردند که اغلب با ژله آبی رنگ و همچنین استفاده از انواع پاستیل، شکلات و بیسکویت تزیین می گردد. این نوع کیک ها که ظاهری شبیه به آکواریوم پر آب با ماهی های زیبا را دارند می توانند گزینه مناسبی به عنوان کیک جشن تولد باشند.

تزیین کیک آکواریومی با ژلهتزیین کیک با ژلهتزیین روی کیک با ژله و پاستیلکیک تزیین شده با ژله آبی

تزیین کیک با میوه و ژله :

استفاده از میوه های مختلف هر فصل می تواند زیبایی بخش کیک های شما برای مناسبت ها و مراسم مختلف باشد. برای اینکار می توانید میوه های دلخواه و در دسترس را خرد نموده و روی سطح کیک بچینید و بعد روی آن را با ژله بپوشانید و در یخچال قرار داده تا ژله کاملا بگیرد. این کار علاوه بر زیبایی بخشیدن به کیک شما منجر به طعم بهتر و خوشمزه تر شدن کیک نیز می شود. در ادامه نمونه هایی از تزیین کیک تولد با ژله و میوه را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند الگوی قابل توجهی برای تزیینات شما باشند.

تزیین کیک با میو ه و ژلهکیک ژله ایی تزیین شده جدید و زیباتزیین کیک با میوه خرد شده و ژلهتزیین روی کیک با ژله و توت فرنگیتزیین زیبای کیک تولدتزیینات جدید کیک جشن تولد

امیدواریم از مشاهده طرح ها و مدل های زیبای تزیین کیک با ژله لذت برده باشید و با ایده گرفتن از طرح های ارائه شده زیباترین تزیین کیک را انجام داده و از هنر و سلیقه خود لذت ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید