تزیین ته دیگ های مختلف و جذاب (۱۵ تزیین)

0

تزیین ته دیگ مجلسی می تواند ایده جالبی در کنار دیگر تزیینات غذا و سفره باشد. برای داشتن زیباترین ته دیگ می توانید با توجه به نوع غذا و همچنین نوع ته دیگ که در نظر گرفته اید اقدام کنید و زیباترین ته دیگ غذا را داشته باشید. در این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین و زیباترین مدل های ته دیگ تزیین شده بپردازیم که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای تزیینات شما باشند.

مدل های تزیین ته دیگ برنج و ماکارونی برای مهمانی :

تزیین ته دیگ های مختلف نشان دهنده سلیقه و هنر آشپز است که می تواند به شکل های متنوع ایی انجام گیرد. البته نوع ته دیگ و غذا تا حدی تعیین کننده مدل ته دیگ می باشند اما با کمی ابتکار و خلاقیت می توان زیباترین تزیینات را داشت. در ادامه نمونه هایی از ته دیگ ماکارونی را مشاهده می فرمایید که از این مدل های زیبا می توانید برای تزیین ماکارونی نیز استفاده نمایید.

ته دیگ سیب زمینی مجلسیتزیین ته دیگتزیین زیبای ته دیگ سیب زمینیتزیین زیبای ته دیگ به شکل گلتزیین جدید ته دیگ ماکارونی

تزیین ته دیگ برنج :

برای ته دیگ برنج می توانید از نان لواش، آرد، سیب زمینی و دیگر ته دیگ ها استفاده نمایید. در این بخش مدل های زیبا و جدید ته دیگ تزیین شده را مشاهده می فرمایید که این ته دیگ ها باعث زیبایی بیشتر دیس برنج و همچنین تزیین ته چین شده اند.

تزیین مجلسی ته دیگته دیگ با چوب شورته دیگ مجلسیته دیگ نان لواش زیباتزیین ساده ته دیگ با نان لواش

ته دیگ سیب زمینی مجلسی :

با برش زدن سیب زمینی به شکل های مختلف می توانید ته دیگ سیب زمینی زیبا و شیکی داشته باشید. توجه نمایید که برای طلایی شدن ته دیگ سیب زمینی درجه حرارت و میزان شعله اهمیت زیادی دارد. تصاویر زیر می توانن دایده جالبی برای تزیین زیبای ته دیگ های سیب زمینی شما باشند.

ته دیگ سیب زمینی برای ته چینتزیین ته دیگ سیب زمینی مجلسیتزیینات جدید ته دیگ سیب زمینیته دیگ برنج با سیب زمینیته دیگ سیب زمینی

با الگوبرداری از این مدل های زیبا و متنوع می توانید بهترین تزیین ته دیگ مجلسی را داشته باشید و در کنار تزیین غذا از ته دیگ های زیبا و تزیین شده خود نیز استفاده نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید