تزیین دلمه با جدیدترین و متفاوت ترین روش های خانگی

0

روش های جدید و زیبای تزیین دلمه برگ مو و دلمه کلم برای مهمانی های مختلف و ایده های جدید و زیبا برای تزیین دیس دلمه مجلسی را در این مطلب ارائه می دهیم که با الگوبرداری از آنها می توانید زیباترین تزیینات را برای مهمانی های مختلف داشته باشید و از هنر خود در تزیین غذا و سفره آرایی لذت ببرید. در ادامه مطلب با مشاهده این مدل ها و تزیینات شیک و مجلسی همراه ما باشید.

مدل های جدید و زیبای تزیین دلمه مجلسی و شیک :

دلمه یکی از غذاهای ایرانی خوشمزه و خوش طعم است که اغلب ایرانی ها تمایل زیادی به خوردن آن دارند. تهیه این غذای خوشمزه احتیاج به زمان نسبتا زیادی برای پیچیدن دلمه ها دارد، اما نتیجه کار عالی و بی نظیر است. بعد از پخت دلمه همچون دیگر غذاها، آشپزهای هنرمند و با سلیقه به دنبال روش هایی برای تزیین آن می روند تا غذایشان علاوه بر طعمی عالی، دارای ظاهری دلنشین و زیبا نیز باشد. بر همین اساس در این مطلب به معرفی ایده های جدید در زمینه تزیین دلمه های مختلف می پردازیم که می توان گفت این سبک تزیینات تا حدودی با تزیین کتلت و تزیین پیراشکی مشابه است و برای تزیین غذاهای خود می توانید از این طرح های زیبا استفاده نمایید.

تزیین دلمه برگ مو

دلمه برگ مو یکی از رایج ترین و در عین حال خوشمزه ترین مدل های دلمه است اغلب آشپزهای هنرمند اقدام به تهیه آن می نمایند. نحوه پیچیدن برگ مو برای دلمه از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است و به گونه ایی تعیین کننده نوع تزیین این غذا می باشد. در ادامه تصاویری زیبا و جدید از تزیینات مختلف دلمه برگ مو را مشاهده می فرمایید که از این طریق با تزیین دیس دلمه برگ مو و همچنین نحوه پیچیدن دلمه برگ بیشتر آشنا خواهید شد.

دلمه برگ مو به شکل انگور دلمه برگ مو جدید تزیین ساده دلمه برگ مو تزیین زیبای دلمه برگ تزیین دلمه برگ مو مجلسی پیچیدن دلمه برگ مو تزیین دیس دلمه مجلسی تزیین ساده دلمه با لیمو تزیین ظرف دلمه با سبزیجات

تزیین انواع دلمه کلم

برای تزیین دلمه کلم نیز می توانید از انواع سبزیجات پخته و خام استفاده نمایید و از این طریق زیبایی و جذابیت خاصی به ظرف دلمه ببخشید. دلمه کلم یکی از غذاهای مناسب و ایده های برای مهمانی ها محسوب می گردد که با استفاده از مدل های زیر می توانید آن را تزیین نمایید.

تزیین دلمه کلمتزیینات دلمه کلم تزیین زیبای دلمه کلمتزیین دیس دلمه کلمتزیین شیک دلمه کلم برای مهمانیدلمه کلم مجلسی و شیک

تزیین دیس دلمه مجلسی

علاوه بر دلمه برگ مو و دلمه کلم، با مواد دیگری از جمله بادمجان،  فلفل دلمه ایی و پیاز نیز دلمه تهیه می گردد که هر یک طعم و مزه خاص  و ویژه ایی دارند. در این بخش تصاویری از انواع تزیینات دلمه بادمجان و دیگر دلمه های متنوع را مشاهده می فرمایید که هر یک یم توانن دایده جالبی برای تزیین غذای شما محسوب گردند.

دلمه با فلفل دلمه ایتزیین زیبای دلمهتزیینات جدید دلمهتزیینات شیک دلمه برای مهمانیتزیین دلمه بادمجانتزیین دیس دلمه مجلسی

جدیدترین و متنوع تزین ایده ها برای تزیین دلمه های مختلف را ملاحظه نمودید، امیدواریم از مشاهده این مدل های زیبا لذت برده باشید. برای آشنایی و مشاهده تزیینات متنوع انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به بخش تزیین غذا مراجعه نموده و از به روزترین ایده ها در این زمینه دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید