تزیین ژله بستنی با روش هایی که باید امتحان کنید

1

جدیدترین مدل های تزیین ژله بستنی در لیوان و جام به همراه ایده هایی خلاقانه برای تزیین روی ژله بستنی با میوه های مختلف را در ادامه مطرح می نماییم که با استفاده از این مدل های زیبا و خلاقانه می توانید زیباترین تزیینات زله بستنی را برای مهمانی ها و جمع های خودمانی ارائه دهید و بهترین پذیرایی را داشته باشید. در ادامه با مشاهده عکس های ژله بستنی تزیین شده و مطالعه ایده هایی برای انجام اینگونه تزیینات همراه ما باشید.

ایده های خلاقانه و زیبا برای تزیین ژله بستنی شیک و جدید :

ژله بستنی را می توان یکی از دسرهای خوشمزه نامید که دارای ظاهری زیبا و دلنشین نیز می باشد، این دسر خوشمزه و عالی اغلب در لیوان و ظرف هایی مشابه آن تهیه می گردد و سپس روز آن تزیین می شود. برای تزیین ژله بستنی می توان از میوه ها و شکلات های تزیینی مختلف استفاده نمود و از این طریق دسری شیک و زیبا برای پذیرایی از مهمان داشت. ژله بستنی اغلب به صورت دو رنگ تهیه می گردد و بهترین وسیله برای تزیین آن استفاده از میوه ایی هم طعم یا مشابه با ژله به کاربرده شده است. در ادامه تصاویری زیبا از تزیین ژله دو رنگ را مشاهده می فرمایید که با میوه های مشابه تزیین شده اند.

تزیین جدید ژله بستنیتزیین زیبای ژله بستنیتزیین جدید ژله بستنیژله بستنی مجلسی تزیین شدهژله بستنی با توت فرنگیتزیین ساده ژله بستنیتزیین جدید ژله بستنی مجلسی

تزیین ژله بستنی در لیوان :

استفاده از لیوان در تهیه ژله بستنی ایده جالب و قابل توجهی است که با به کارگیری آن می توان پذیرایی زیبا و دلنشینی داشت، می توانید تنه از یک رنگ ژله استفاده نموده و یا از چند رنگ و طعم مختلف استفاده نمایید که انتخاب انها کاملا سلیقه ایی است. بعد از آماده شدن ژله بستنی سطح آن را به دلخواه و با مواد خوراکی در دسترس از جمله میوه و شکلات های ریز تزیین نمایید.

ژله بستنی چند رنگ در لیوانتزیین روی ژله بستنی با توت فرنگیتزیین ژله بستنی در لیوانژله بستنی دو رنگژله بستنی چند رنگ شیک و زیباتزیین ژله بستنی شیک و زیباژله بستنی ساده و زیبا

در ادامه بخشی از جدیدترین مدل های تزیینات ژله بستنی را مشاهده می فرمایید که هر یک به زیبایی تزیین شده اند و می توانند گزینه قابل توجه و ایده ایی جذاب برای تزیین ژله با میوه و سایر خوراکی ها باشند. تنها توجه به این نکته ضروری است که سعی کنید از موادی برای تزیین ژله استفاده نمایید که طعم ان با طعم ژله هماهنگی داشته باشد و به بهبود مزه دسر کمک کند.

تزیین ژله بستنیژله بستنی با میوهژله بستنی میوه ایتزیین ساده ژله بستنی با گیلاسژله بستنی در جامتزیین روی ژله بستنی با توت فرنگیژله بستنی چند رنگ شیک و مجلسی

جدیدترین مدل های تزیین ژله بستنی را مشاهده نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و متنوع بتوانید جذاب ترین تزیین دسر را انجام دهید و از این طریق بهترین پذیرایی را برای مهمانی ها و مجالس داشته باشید.

اشتراک گذاری

1 دیدگاه

یک نظر دهید