تزیین کوکو سیب زمینی و کوکو سبزی با روش های جدید خانگی

0

ایده های جدید و زیبا برای تزیین کوکو سبزی و کوکو سیب زمینی با روش های متنوع را در این مطلب ارائه مشدهیم و شما را با جدیدترین مدل های تزیینات کوکو مجلسی آشنا می کنیم که با استفاده از این روش ها می توانید زیباترین تزیین غذا را برای مهمانی های مختلف داشته باشید و با هنر و ابتکار خود ظرف کوکو را به بهترین شکل تزیین نمایید. در ادامه با مشاهده این مدل های شیک و زیبا همراه ما باشید و از ایده های مطرح شده نهایت استفاده را ببرید.

تزیین کوکو مجلسی با روش های جدید و متنوع :

انواع مختلف کوکو از جمله غذاهای پرطرفدار و خوشمزه می باشند که به راحتی تهیه می گردند و می توانید از آنها برای پذیرایی از مهمان نیز استفاده نمایید. در این مطلب به ارائه روش هایی برای تزیین کوکو می پردازیم که با استفاده از آنها می توانید انواع کوکو را تزیین نموده و از هنر و سلیقه خود در تزیین غذا لذت ببرید.

تزیین کوکو سبزی :

کوکو سبزی دارای ظاهری ساده و یکدست است که با انجام کمی تزیین روی آن می توانید به غذایی زیبا و دلچسب دست یابید. یکی از پرکاربردترین روش ها، برش زدن کوکو سبزی به شکل پروانه و تزیین روی آن می باشد که در ادامه چند نمونه از این سبک تزیینات را مشاهده می نمایید.

تزیین جدید کوکو سبزیتزیین کوکو سبزیکوکو سبزی به شکل پروانهتزیین زیبای کوکو به شکل پروانه

روش های ساده تری نیز برای تزیین روی کوکو سبزی وجود دارد که اغلب با گوجه فرنگی، خیارشور و سبزیجات مختلف از جمله کاهو انجام می گیرد.

تزیین ساده کوکو سبزیتزیین جدید کوکو با گردو و گوجهکوکو سبزی مجلسی زیبا و شیک

تزیین کوکو سیب زمینی :

کوکو سیب زمینی اغلب ظاهری مشابه کتلت های مختلف دارد و می توان برای تزیین آن از روش های به کار برده شده برای تزیین کتلت نیز استفاده نمود و ظرف کوکو سیب زمینی را به بهترین شکل تزیین کرد. در ادامه چند مدل از این نوع تزیینات زیبا و مجلسی را مشاهده می فرمایید که با الگوبرداری از آنها می توانید به تزیینات دلخواه برای کوکو دست یابید.

کوکو سیب زمینی قالبیتزیین جدید کوکو سیب زمینیکوکو سیب زمینی مجلسی زیبا و شیکنزیین دیس کوکو سیب زمینیتزیین جدید کوکو سیب زمینی قالبیتزیین روی کوکو با خیارشور و گوجه

تزیین کوکوی دو رنگ :

کوکوی دو رنگ که از ترکیب کوکو سبزی و کوکو سیب زمینی تهیه می گردد دارای ظاهری زیبا و دلچسب است، اما بازم هم با انجام کمی تزیین می توانید غذایی جذاب تر و زیباتر داشت. در ادامه تصاویری از انواع کوکو دو رنگ تزیین شده را مشاهده می فرمایید که ظاهری شبیه به کیک مرغ دارند و  هر یک از این تصاویر و مدل های ایده قابل توجهی برای تزیین غذای کوکو شما محسوب می گردند.

تزیین کوکو مجلسی جدیدتزیین کوکو سیب زمینیکوکوی دورنگکوکو دو رنگ شطرنجیتزیین مجلسی کوکوتزیین ساده کوکوی دورنگدور چین دیس کوکوتزیین غذای کوکو

امیدواریم از مشاهده این مطلب لذت برده باشید و با الگوبرداری از طرح ها و تزیینات ارائه شده و همچنین استفاده از سلیقه و ابتکار خود، بهترین تزیین کوکو را برای مهمانی ها انجام دهید و زیباترین تزیین غذا و سفره آرایی را داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید