تزیین زرشک پلو با مرغ جدید و متفاوت

0

جدیدترین مدل های تزیین زرشک پلو با مرغ مجلسی با طرح های شیک و متنوع را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با مشاهده این مدل های زیبا و الگوبرداری از آنها می توانید زیباترین تزیین غذا را برای مهمانی های مختلف داشته باشید و با ایده گرفتن از طرح های ارائه شده و تزیینات انجام شده زرشک پلو با مرغ را به بهترین شکل تزیین نمایید. در ادامه با مشاهده این مدل های زیبا و جذاب همراه ما باشید.

تزیین زرشک پلو با مرغ مجلسی شیک و زیبا :

ایده های مختلفی برای تزیین زرشک پلو با مرغ وجود دارد که در همه آنها سعی شده است تزیینات به گونه هایی باشد که مرغ ها نیز در کنار پلو در دیس قرار بگیرند و تزیین باعث تغییر در فرم اصلی غذا نشود. زرشک پلو با مرغ یکی از غذاهای خوشمزه و خوش طعم ایرانی است که می تواند گزینه مناسبی برای پذیرایی از مهمان نیز محسوب شود و اغلب آشپزهای مختلف این غذا را به عنوان غذای مجلسی سرو می کنند البته نوع پخت زرشک پلو با مرغ در مناطق مختلف متفاوت است و اغلب تزیین این غذا نیز بر اساس نوع پخت متغیر است. در ادامه تصاویری از تزیینات ساده و معمولی این غذا را مشاهده می فرمایید.

تزیین ساده زرشک پلو با مرغتزیین زرشک پلو با مرغزرشک پلو با مرغ سادهزرشک پلو با مرغ مجلسیتزیین زیبای زرشک پلو با مرغتزیین دیس زرشک پلو با مرغتزیین ظرف زرشک پلو با مرغ

تزیین پلو زرشک پلو با مرغ :

همانطور که می دانید زرشک پلو با مرغ از ترکیب دو ماده غذایی پرکاربرد پلو و مرغ تشکیل شده اند که برای داشتن بهترین تزیین دیس زرشک پلو بهتر است از تزیین هر دو مورد غافل نشوید. بعد از کشیدن غذا در ظرف و دیس مناسب به تزیین پلو با زرشک و زعفران پرداخته و سپس مرغ را کنار آن قرار داده و تزیین نمایید. برای این کار می توانید از ایده ها و مدل های تزیین مرغ که قبلا ارائه داده ایم استفاده نمایید.

زرشک پلو با مرغزرشک پلو با مرغ مجلسیتزیین ساده زرشک پلو با مرغزرشک پلو با مرغ زیباتزیین جدید زرشک پلو با مرغتزیین زرشک پلو با مرغزرشک پلو با مرغ مجلسی

تزیین زرشک پلو قالبی با مرغ :

یکی از ایده های جالب برای تزیین برنج قالب زدن آن است، از این روش می توان برای تزیین پلوی زرشک پلو نیز استفاده نمود و با تهیه پلو قالبی و قرار دادن آن در کنار مرغ ها تزیینات زیبایی را برای مهمانی ها داشته باشید. در ادامه نمونه هایی از تزیین پلوی قالبی برای زرشک پلو با مرغ را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند ایده جالبی برای تزیینات شما باشند.

زرشک پلو با مرغتزیین زرشک پلو با مرغتزیین زیبای زرشک پلو با مرغزرشک پلو با مرغ قالبی

با الگوبرداری از طرح های ارائه شده در این مطلب و استفاده از ابتکار و خلاقیت خود می توانید زیباترین تزیین زرشک پلو با مرغ را برای مهمانی های مختلف داشته باشید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش تزیین غذا از تزیینات زیبا و متنوع انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ایده های جدید دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید