تزیین شیر برنج مجلسی زیبا و جذاب با ایده های جدید

1

جدیدترین مدل های تزیین شیر برنج زیبا و شیک و ایده های خلاقانه و جالب برای تزیین ظرف شیر برنج را در این مطلب گرداوری نموده ایم که با مشاهده آنها می توانید زیباترین تزیینات را انجام دهید. هر یک از مدل های ارائه شده در این مطلب می توانند الگوی مناسبی برای تزیین ظرف شیر برنج شما برای مهمانی های مختلف باشند. در ادامه این مدل های زیبا و متنوع را مشاهده نموده و از ایده های مطرح شده نهایت استفاده را ببرید.

مدل های تزیین شیر برنج مجلسی و نذری زیبا و متنوع

پخت و تزیین شیر برنج یکی از فعالیت های کدبانوی منزل است که اغلب برای مهمان ها و مجالس خصوصا در ماه مبارک رمضان و برای سفره افطار انجام می گیرد. بعد از کشیدن شیر برنج در ظرف های مناسب و دلخواه می توانید سطح شیر برنج را به دلخواه و با مواد خوراکی مناسب تزیین نمایید. یکی از ایده های جالب و پرطرفدار برای تزیین روی شیر برنج استفاده از دارچین و خلال پسته است که از این روش در تزیین شله زرد نیز استفاده می کنیم. بعد از کشیدن شیر برنج در ظرف و کمی خنک شدن آن، سطح آن را با دارچین و خلال یا پودر پسته تزیین نمایید. نمونه های زیر می توانند الگوی جالبی در این زمینه باشند.

تزیین شیربرنجتزیین مجلسی شیر برنجتزیین ساده شیر برنجتزیین روی شیر برنجتزیین شیر برنجتزیین زیبای شیر برنجتزیین ساده شیر برنجشیر برنج مجلسیتزیین شیر برنج

از دیگر مواد خوراکی که با آن می توانید به تزیین شیر برنج بپردازید بادام است. با استفاده از بادام می توانید سطح شیر برنج را به زیبایی تزیین نمایید. همچنین برای ایجاد تنوع می توان از انواع مربا نیز استفاده کرد و از این طریق به تزیینات دلخواه و مناسب دست یافت که قبلا از این روش در تزیین فرنی نیز استفاده نموده ایم.

تزیین شیر برنجتزیین جدید شیر برنجتزیین ظرف شیر برنجتزیین زیبای شیر برنجتزیین جدید و زیبای شیر برنجتزیین ساده شیر برنجتزیین ظرف شیر برنج

آنچه که در تزیین شیر برنج همچون تزیین دسر های مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است استفاده از مواد خوراکی است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به ظرف دسر، به طعم مطلبوب تر آن نیز کمک کنند.

اشتراک گذاری

1 دیدگاه

یک نظر دهید