تزیین ظرف میوه زیبا و شیک برای انواع مهمانی ها

1

نحوه صحیح تزیین ظرف میوه و چیدن میوه ها در ظرف برای پذیرایی از مهمان ها را در این مطلب معرفی می کنیم و به ارائه جدیدترین مدل ها و ایده ها برای تزیین میوه در دیس و ظرف مناسب می پردازیم که با به کارگیری این ایده های جالب و زیبا می توانید بهترین و ایده آل ترین پذیرایی را داشته باشید و دیگر نگران چگونگی چیدن میوه ها در ظرف نباشید. در ادامه با مشاهده این مدل ها و طرح های زیبا و شیک تزیینات میوه همراه ما باشید.

مدل های تزیین ظرف میوه برای مهمانی و پذیرایی :

جدیدترین ایده ها برای چیدن دیس میوه و تزیین ظرف میوه را پیشرو دارید که با توجه به آنها می توانید زیباترین تزیینات را داشته باشید و ظرف میوه را به بهترین شکل تزیین کنید، اولین نکته ایی که باید به آن توجه نمایید نوع میوه ها است که تا حدی زیادی تعیین کننده چیدمان میوه در ظرف است. نکته قابل توجه دیگر، ظرف انتخابی است. در ادامه نحوه صحیح چیدن انواع میوه ها در ظرف های مختلف مخصوص پذیرایی و چند نمونه میوه آرایی ساده در ظرف میوه را ملاحظه می فرمایید.

تزیین میوه در سبد حصیری :

استفاده از سبد های حصیری ایده جالبی به عنوان ظرف میوه است که به شکل های مختلف در بازار وجود دارد. چیدن میوه در اینگونه ظروف می تواند به شکل های مختلف انجام گیرد که در ادامه به معرفی چند مدل زیبا و جدید از انواع تزیین و چیدن میوه های مختلف داخل سبدهای حصیری می پردازیم که هر یک از این مدل ها می توانند ایده قابل توجهی برای تزیینات شما و پذیرایی از مهمان ها باشند.

تزیین میوه برای مهمانیتزیین ظرف میوهتزیین میوه در سبد حصیریمیوه آراییتزیین میوه جدیدتزیین دیس میوهتزیین میوه جدیدتزیین میوه جدیدمیوه آرایی جدیدتزیین میوهتزیین حدید میوه

تزیین دیس میوه برای پذیرایی :

همانطور که گفتیم نوع و مدل ظرف انتخاب شده نقش مهمی در نوع تزیین میوه دارد و به گونه ایی تعیین کنند هاین نکته است که میوه ها چگونگی و با چه روشی چیده شوند. برای تزیین ظرف میوه بعد از انتخاب ظرف مورد نظر میوه ها را به گونه ایی قرار دهید که علاوه بر زیبایی و جذابیت دسترسی به انواع میوه های موجود در ظرف راحت باشد. در اغلب اینگونه میوه آرایی ها از دورچین خیار تزیین شده و یا موز استفاده می شود و سپس دیگر میوه ها بر روی این دو قرار می گیرند. در ادامه چند مدل تزیین میوه ساده در ظروف مختلف را مشاهده می فرمایید که از این تصاویر می توانید به عنوان الگو استفاده نمایید.

تزیین میوه جدیدتزیین سبد میوهتزیین زیبای میوهتزیین ظرف میوه زیباتزیین میوه در ظرفتزیین میوه در دیستزیین میوه جدیدتزیین میوه سادهمیوه آرایی جدیدتزیین ظرف میوهتزیین میوه جدید در ظرف

توجه داشته باشید که تزیین ظرف میوه برای مهمانی ها، نشان دهنده هنر و سلیقه شماست، پس سعی کنید قبل از حضور مهمان ها با سلیقه و ابتکار خود، میوه ها را به بهترین شکل در ظرف میوه بچینید و از این طریق میوه آرایی ایده آل و جذابی داشته باشید.

اشتراک گذاری

1 دیدگاه

یک نظر دهید